با پیروزی 1-0 بر بنیادکار ازبکستان

خیال فولاد از بابت صعود راحت شد

کد خبر: ۶۵۸۵۸۲
فرکی: فردا بهترین موقعیت برای ما و آخرین فرصت برای بنیادکار است

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازی فردا آخرین فرصت برای بنیادکار ازبکستان برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا و بهترین فرصت برای تیم ما است تا با انگیزه و شرایطی که داریم، خودمان را جزو تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد بدانیم.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تمیش با بنیادکار ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی با بنیادکار اولین دیدار ما در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا است. ما در دور رفت 5 امتیاز کسب کردیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل بنیادکار هم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدیم، در حالی که می‌توانستیم با نتیجه یک بر صفر برنده آن دیدار باشیم و اکنون خیال‌مان آسوده‌تر باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: وقتی در دور رفت مقابل بنیادکار پیروز نشدیم، امیدوار و مصمم شدیم به بازی‌های دور برگشت‌مان و صعود از گروه که البته این کار به این راحتی هم که می‌گوییم، نیست و بازیکنانم باید این موضوع را مانند دور رفت با انگیزه و مصمم نشان دهند تا با تلاش بیشتر این اتفاق را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ما باید مقابل بنیادکاری بازی ‌کنیم که تیم خوبی است و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را دارد. البته نتایجی که این تیم به دست آورده است، نسبت به سابقه‌اش در آسیا خوب نبوده است.

فرکی ادامه داد: مطمئنا بازی فردا آخرین فرصت تیم بنیادکار است تا بتوانند به ماندن در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شوند و جزو تیم‌های صعودکننده قرار بگیرند، به همین دلیل آن‌ها فردا بسیار مصمم هستند تا بازی را نبازند و حتی اگر شد، برنده آن هم باشند که این یکی از نکات حساس و با اهمیت بازی فردا است.

وی درباره شرایط روحی - روانی تیمش گفت: مطمئن هستم وضعیت روحی و روانی بازیکنانم بسیار خوب است و انگیزه بالایی برای ادامه کارمان دارند. ما پیش‌بینی‌مان در ادامه، انجام پنج دیدار در لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا است که برای این دیدارها تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: ما در هر دو جام با نشاط و با انگیزه هستیم و می‌توان این موضوع را در بازیکنان، نحوه تمرینات آن‌ها و جریان مسابقات شاهد بود. در کل ما از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستیم و امیدوارم این شرایط حفظ شود. البته من قبلا هم اعلام کرده‌ام اولویت ما با لیگ برتر کشور و قهرمانی در آن است. ما روی لیگ قهرمانان آسیا هم تمرکز داریم و امیدوارم در هر دو بخش موفق شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گلی که این تیم در دور رفت مقابل بنیادکار دریافت کرد به استرس بازیکنان برمی‌گشت، گفت: ما در این بازی این موضوع را خیلی احساس نکردیم که به خاطر آن، گل دریافت کرده باشیم، در آن دیدار یک امتیاز هم برای ما مانند برد بود. ما آن گل را بیشتر روی یک اشتباه دریافت کردیم. ما در آن دیدار تنها همان یک اشتباه را داشتیم که این در فوتبال وجود دارد. به هر حال اگر آن اشتباه را انجام نمی‌دادیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

بختیار رحمانی: نتایج بسیار خوبی در آسیا کسب کرده‌ایم

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: دیدار فردا آخرین شانس تیم بنیادکار است اما امیدوارم که ما دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- بختیار رحمانی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: خدا را شکر تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم.

وی بیان کرد: در دور رفت مقابل بنیادکار نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم. دیدار فردا آخرین شانس تیم بنیادکار است اما امیدوارم که ما دست پر از زمین خارج شویم.

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: صد درصد بازیکنان‌مان با انگیزه هستند و بهترین شرایط برای بازیکنان ما این است که در لیگ برتر کشور قهرمان شویم و همچنین بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیریم.

وی افزود: بازیکنان فولاد بسیار دوست دارند پیشرفت کنند و دل هواداران را شاد کنند. مردم خوزستان شایسته این شادی هستند و خدا را شکر که شرایط‌مان بسیار خوب است.

رحمانی درباره حضورش در تیم‌ملی گفت: خدا را شکر پس از مدت‌ها چند بازیکن فولاد به تیم‌ملی دعوت شدند که البته به نظر من چند بازیکن دیگر هم می‌توانستند در تیم حضور داشته باشند. حضور ما در تیم‌ملی زحمات بازیکنان تیم‌مان و کادر فنی بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم خودمان را نشان دهیم. البته کار سخت است ولی اگر به ما میدان برسد، می‌توانیم خودمان را نشان دهیم و در جام جهانی هم حضور داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، فولاد خوزستان فردا سه شنبه ساعت 17:30 به مصاف بنیادکار می‌رود.

جدول گروه B

1- الجیش 3 بازی 5 امتیاز

2- فولاد 3 بازی 5 امتیاز

3- بنیادکار 3 بازی 2 امتیاز

4- الفتح 3 بازی 2 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها