تهران بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۷۹۹۲
تهران بارانی می شود

فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: امروز برای هرمزگان، جنوب کرمان و شرق فارس نیز بارش باران خواهیم داشت که روز جمعه بارش‌ها در کرمان، هرمزگان، ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور شدت خواهد گرفت.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه برای اکثر نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود. به جز شمال غرب که از اواخر وقت شنبه در شمال غرب بارش باران همراه با ورزش باد وجود خواهد داشت.

گودرزی افزود: روز یکشنبه سامانه بارشی دیگری در قسمت غربی کشور و در سواحل غربی دریای خزر ورود خواهد کرد که شاهد بارش باران در این مناطق خواهیم بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران گفت: امروز تهران آسمانی صاف و کمی ابری داشته و فردا نیز آسمان پایتخت کمی ابری بهمراه با وزش باد خواهد بود که تغییراتی دمایی تهران ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد است.

گودرزی افزود: از شنبه بارش باران برای تهران نیز خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روز جمعه برای استان کرمان و سیستان و بلوچستان بارندگی خواهیم داشت و با توجه به موج جدید بارشی که وارد کشور می‌شود از شنبه در برخی مناطق از جمله تهران و استانهای شمالی گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارش باران خواهیم بود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها