برنامه «باغ صدا» که از رادیو گلچین پخش می‌شود، برای نخستین‌بار صدای سهراب سپهری را پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۵۷۱۴۵

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، مخاطبان می‌توانند برای شنیدن برنامه‌های مورد علاقه خود، جدول پخش برنامه‌های رادیو گلچین را از طریق سایت رادیونما flash.aspx‌/‌radionama.irوall.aspx‌/‌radionama.ir و سامانه اطلاع‌رسانی EPG دریافت کنند. همچنین از شنوندگان رادیو گلچین در ایام نوروز دعوت می‌شود با عضویت در باشگاه مخاطبان گلچین (iribcloob.ir) آثار صوتی خود را ارسال کنند تا در بخش مناسبی این آثار در رادیو گلچین پخش شود. رادیو گلچین هر شب از ساعت 22 تا 6 صبح روی موجFM ردیف 5 ‌/‌ 105 مگاهرتز برنامه پخش می‌کند.

رادیو نوروز افتتاح شد

رادیو نوروز گلچینی از برنامه‌های رادیو اینترنتی ایران‌صدا از سال 86 تاکنون بوده که شامل اخبار، کتاب‌های گویا، گنجینه موسیقی و سرود است که با حال و هوای عید نوروز مطابقت دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیiranseda. ir گزینه رادیو نوروز را انتخاب کنند. نشانی اینترنتی این رادیو radionorooz.ir است که به‌طور مستقیم نیز دسترسی به برنامه‌های متنوع رادیو نوروز را فراهم می‌کند. رادیو اینترنتی نوروز در سفرهای نوروزی همراه شما خواهد بود.

رادیو معارف به بهار سلام می‌کند

ویژه‌برنامه زنده «سلام بهار» در روزهای نوروزی هر روز صبح از رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، سلام بهار، عنوان ویژه‌برنامه زنده صبحگاهی است که در صبح روزهای نوروزی با هدف ایجاد فضایی شاد و معنوی و با رویکرد تبیین سبک زندگی فاطمی تقدیم شنوندگان خواهد شد. ترویج آداب اسلامی در حوزه‌های اجتماعی و رفتارهای عبادی از جمله محورهای موضوعی این برنامه است. سخاوتمندی، آراستگی، تواضع، بردباری، خوش‌رویی، قدرشناسی، قناعت، انصاف و پرهیز از تجملات ازجمله موضوعات اجتماعی است که در قالب بخش‌های مختلف گزارشی و نمایشی به آن پرداخته شده و از سوی حجت‌الاسلام هادی اتابکی کارشناسی خواهد شد. این برنامه ساعت 9 صبح پخش می‌شود.

برنامه‌های نوروز در رادیو نوا

اداره‌ کل نغمات آیینی و رادیو نوا ویژه‌برنامه‌های عیدانه متنوعی را برای شنوندگان تدارک دیده است.

دعای تحویل سال، برترین نغمات آیینی نوروزی از مناطق مختلف کشور، همخوانی‌ها، نغمه‌های نوروزی و مشاعره بهاری نمونه‌ای از این برنامه‌هاست که در آغازین روزهای سال نو پخش خواهد شد. همچنین شنوندگان در ایام نوروز می‌توانند اجرای نواهای نوروزی را با صدای علی خدایی، سینا سرلک، سعید خوانساری، حسام‌الدین سراج و احمد هاشم‌وند بشنوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها