سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نگاه ما به بازی با الفتح باید نگاهی حساب شده و منطقی باشد.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۵
فرکی: حساب شده به مصاف "الفتح " می رویم نه احساسی

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الفتح عربستان اظهار کرد: دیدار فردا برای ما یک بازی خانگی است و همان طور که می‌دانید تیم‌ها در دیدارهای خانگی به دنبال این هستند که بازی را به سود خود به پایان برسانند که این موضوع به تفکر ما و بازیکنان‌مان بستگی دارد.

وی در ارزیابی‌اش از تیم الفتح عربستان گفت: این تیم را به خوبی ارزیابی و آنالیز کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوتش در تمرین‌ها کار کرده‌ایم. ولی واقعیت این است که همه چیز به عملکرد بازیکنان‌مان بستگی دارد و امیدوارم در دیدار فردا شایستگی‌های بالای خود را نشان دهند. دوست دارم بازیکنانم باور کنند که در بازی فردا می‌توانند به راحتی از الفتح عبور کنند و ما برای عبور نیاز به بازی باکیفیت داریم که باید بازیکنانم این نوع بازی را به نمایش بگذارند که پس از آن می‌بینند که رسیدن به پیروزی سخت نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: حریف را دست کم نمی‌گیریم و قطعا این تیم هم شایستگی حضور در این رقابت‌ها را داشته است. آنها در دیدار فردا به عنوان نماینده کشورشان می‌خواهند در زمین از خود دفاع کنند اما در نهایت امیدوارم نتیجه بازی آن چیزی باشد که هدف ماست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سرمربی الفتح گفته است با هدف کسب سه امتیاز به اهواز آمده ، نظر شما چیست، گفت: به نظر سرمربی حریف احترام می‌گذاریم ما هم برای هر دیداری که می‌رویم، نگاه‌مان به سه امتیاز بازی است و این حق طبیعی هر تیمی است که به دنبال سه امتیاز باشد ، ولی در هر حال من و سرمربی حریف باید در دیدار فردا شاهد عملکرد بازیکنان‌مان باشیم چرا که آن‌ها هستند که نتیجه بازی را رقم می‌زنند و امیدوارم نتیجه دیدار به سود ما باشد.

فرکی در پاسخ به این سوال که چقدر تیمش شانس صعود از گروه را دارد ، خاطرنشان کرد: چهار تیم حاضر در گروه، شانس صعود دارند و آن شانسی را که ما برای صعود برای خودمان قائل هستیم، سه تیم دیگر هم برای خود قائل هستند. به نظر من خیلی اختلاف بین تیم‌های گروه‌مان نیست و البته شاید تفاوت این باشد که بنیادکار ازبکستان نسبت به ما باتجربه‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مصدومان تیمش گفت: برای دیدار فردا افشین، بدرلو، پریرا و جعفری را در اختیار نداریم و این بازیکنان نیاز به یک فرصت و بازسازی بیشتر دارند تا در ادامه راه خودشان را به ما برسانند. هر چهار بازیکن برای ما ارزشمند هستند ولی اکنون فرصت در اختیار سایر بازیکنان گذاشته شده است.

وی ادامه داد: فولاد تیمی واقعی است که متکی به فرد نیست و از نظر تیمی، کار خود را انجام می‌دهد. در دیدار فردا جای چهار بازیکن حفظ می‌شود ولی معتقدم که بازیکنان دیگر جای آن‌ها را پر خواهند کرد. ما به هر کدام از بازیکنان‌مان که اعتماد کرده‌ایم پاسخ آن را هم گرفته‌ایم در دیدار فردا همه بازیکنان می‌توانند برای ما یک آرش افشین باشند.

فرکی خطاب به هواداران‌شان عنوان کرد: فوتبال بدون آن‌ها لطف و لذتی ندارد و قطعا حضور آن‌ها می‌تواند انگیزه ما و بازیکنان‌مان را بیشتر کند. امیدوارم آن‌ها برای دیدار فردا دعوت ما را لبیک بگویند و باعث انگیزه بیشتری برای ما شوند. مطمئنا بازیکنانم به خاطر اعتبار خود، خوزستان، فولاد و هواداران، تلاش می‌کنند که با پیروزی، دل هواداران را شاد کنند. از زحمات تماشاگران‌مان هم تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا همچنین در این نشست بختیار رحمانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد:‌ در دیدار اول‌مان مقابل الجیش قطر نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و برای این دیدار هم آنالیز خوبی از الفتح داشته باشیم. قول می‌دهم فردا بازی بسیار خوبی از فولاد می‌بینید و امیدوارم ما بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و دل هواداران‌مان را هم شاد کنیم و به هدف‌مان هم برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها