خودروهایی با آخر کیفیت

این که هر شرکت و کارخانه‌ای، محصول تولیدی خود را ـ حالا هرچه هست ـ با آخرین کیفیت ممکن بیرون بدهد و به بازار بفرستد؛ اتفاق خیلی خوبی است که موجبات رشد و ترقی خود آن شرکت را در درازمدت فراهم می‌آورد، مگر آن که صاحبان شرکت فقط جلوی بینی خودشان را ـ تازه اگر آن را عمل نکرده باشند ـ ملاحظه کنند و به سودی مقطعی و کوتاه‌مدت بیندیشند که آخر بی‌ذوقی است. شما اگر یک چوب کبریت هم تولید می‌کنید، باید درست تولید کنید.
کد خبر: ۶۵۳۶۵۸
خودروهایی با آخر کیفیت

یک روز از درازای این چوب نزنید و روز دیگر از حجم گوگرد سر آن کم کنید. به هوای آن که کسی نمی‌فهمد و شما در کسب و کار خود جلو می‌افتید؛ بدون آن که آن را گران کنید.

چوب کبریت صرفا مثالی بود از برای تقریب ذهن، وگرنه ما کبریت‌هایی داریم ماه؛ بی‌خطر و استاندارد.

هفت پدر فندک. فلذا جای خیلی خوشحالی دارد وقتی که می‌شنویم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارشی منتشر کرده در بهمن ماه گذشته که نشان می‌دهد محصولات ایران‌ خودرو در رده کیفی «خیلی خوب» قرار دارند.

می‌توانید مطبوعات و اینترنت را جستجو بفرمایید تا به اصل این خبر برسید. ما که از خودمان یا از داخل آستین متصل به خودمان چیزی درنمی‌آوریم. کوچک‌ترین کار ما مستند محض است. اسنادش هم موجود است.

بسته پیشنهادی: بدون هرگونه مقدمه و مداهنه‌ای، ضمن استقبال از کیفیت بالای محصولات ایران‌خودروی عزیز، نکاتی چند در این راستا تقدیم حضور می‌داریم. باشد که موجب تضعیف صنعت داخلی نشود:

1ـ کیفیت خوب: خودروهای خیلی خوب از خودروهای خوب جدا شود. به هرحال، حتما قیمت آنها هم خیلی خوب است و فقط این وسط قدرت خرید ما خیلی خوب نیست. ترجیح می‌دهیم از همان خودروهای با کیفیت خوب، ابتیاع نماییم. مرا کیفیت رنگ تو کافی است‌/‌ریاضت‌کش به پیکانی بسازد!

2ـ افزایش کیفیت: حالا که کیفیت تولیدات ایران‌خودرو، خیلی خوب است؛ حیف است که سر چیزهای الکی، کم و کسری داشته باشد. به نظرم، داخل هر خودرو یک جعبه دستمال کاغذی هم گذاشته شود که خریدار بتواند در موقع خرید خودرو، گرد و غبار داخل انبار را از روی آن پاک کند. سمندی‌ها غبار از آن چو بنشینند، بنشانند!

3ـ سوزن زدن به خود: از آنجا که در کیفیت عرایض خود ما شک است؛ لهذا بیش از این راجع به کیفیت دیگر چیزها صحبت نکنیم؛ به صلاح و صواب نزدیک‌تر است. به خصوص در دولت اعتدال و از این حرف‌های خیلی خوب. از نظر کیفیت عرض می‌کنیم.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
من میخوام بدونم اون كارشناس ...(ننوشتم كه درج كنید) خودش حاضره زن و بچه نون حرا...(باز ننوشتم كه درج كنید) خودش رو سوار اون ماشینها كنه!!! جدا میخوام بدونم اون كارشناس محترم چطور كیفیت به درد نخور این ماشینها رو بالا اعلام میكنه؛ میخوام مرد و مردونه جواب بده ؟؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
من به نوبه خودم بعنوان یك شهروندایرانی بایدبگویم كه .... خودرو با این كیفیتش چند روز پیش یك رنوی قدیمی پژوی صفر را له كرد هیچیش نشد زنده باد رنو
موری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
اونها هم میدونن كاری ازدست ماساخته نیست مجبوریم به خرید .به جزجیب خودشون به فكركسی نیستن واقعامتاسفم ازاین وضعیت...

نیازمندی ها