دبیر شورای نظارت بر صداوسیما در تشریح جلسه امروز این شورا گفت: آشنا در جلسه اظهار داشت صحبت‌های وی غلط و مغرضانه منتشر شده است.
کد خبر: ۶۵۱۱۲۴
سخنانم را مغرضانه منتشر کردند

بیژن نوباوه‌ وطن نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما و دبیر این شورا، پس از اتمام جلسه امروز شورای نظارت که با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در جلسه عصر شنبه 1392/12/10 ضمن تاکید بر ادامه روند رصد و تحلیل محتوای برنامه‌های صدا و سیما موارد مطروحه در برخی رسانه‌ها را نوعی شانتاژ تبلیغاتی و در جهت ضربه زدن به جایگاه بی‌بدلیل شورای نظارت ارزیابی کردند.

وی ادامه داد: حسام‌الدین آشنا یکی از نمایندگان دولت در شورای نظارت که اخیراً بعضی از رسانه‌‌ها سخنانی را به نقل از وی علیه شورای نظارت منتشر کرده بودند، با تقبیح این نوع تبلیغات در جلسه امروز اظهار داشت که این رسانه‌ها صحبت‌های وی را به غلط و به نفع اغراض خود منتشر کرده‌اند و وی هیچگاه چنین نظری نسبت به شورای نظارت بیان نکرده و بر عکس معتقد است شورای نظارت بدلیل جایگاه مهم قانونی خود بیش از پیش می‌بایست تقویت شود.

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما در ادامه اظهار داشت: آشنا در جلسه امروز شورای نظارت گفت منظور من این بود که برخی فکر می‌کنند که اعضای شورای نظارت دو هفته یکبار صرفاً گعده‌ای برگزار می‌کنند و هیچ کار موثری انجام نمی‌دهند و نظرات آنها لازم الاجرا نیست.

در این جلسه همچنین دو تن از دیگر اعضای شورای نظارت نیز اظهارات خود در رسانه‌ها را صرفاً اقدامی در حراست از جایگاه قانونی شورای نظارت بر سازمان صدا‌و‌سیما بیان کردند و اعلام کردند قصد هیچ‌گونه تعرضی نسبت به دیگر اعضای شورا نداشته‌اند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها