تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» گفت: بازیگر چینی سریال را انتخاب کرده‌ایم و قرار است تصویربرداری را هفته آینده در برج میلاد ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۵۰۸۲۲

الهام غفوری درباره روند تصویربرداری سری سوم سریال «پایتخت» به فارس گفت: اکنون 9 قسمت از سریال ضبط شده و ما مشغول تصویربرداری در خیابان‌های تهران هستیم.

وی ادامه داد: لوکیشن بعدی ما برج میلاد است که هفته آینده گروه آنجا مستقر خواهد شد. البته اکنون متن‌ها به کندی به دستمان می‌رسد و تقریبا تصویربرداری به روز شده و بنابراین طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی گروه تولید تا فروردین هم مشغول ضبط خواهیم بود.

غفوری درباره حضور بازیگر چینی در سریال «پایتخت» توضیح داد: خوشبختانه با همکاری سفارت چین در ایران موفق شدیم با چند فرد چینی که تسلط به زبان فارسی دارند ملاقات و یکی از آنها را برای حضور در سریال انتخاب کنیم.

وی افزود: آقای بهرام شفیع، مجری برنامه ورزش و مردم نیز لطف کرد و در یک سکانس جلوی دوربین پایتخت رفت. مجموعه نوروزی «پایتخت3» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از سیزدهم دی امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده است و با پایان ضبط بخش‌های مربوط به شمال، گروه هفته گذشته به تهران بازگشت و تصویربرداری بخش‌های مربوط به تهران آغاز شد.

فیلمنامه سریال «پایتخت 3» به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می‌شود و بازیگران آن عبارتند از: علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، هدایت هاشمی، نیکا و سارا فرقانی‌اصل، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی‌عبداللهی.

در خلاصه داستان «پایتخت 3» آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

یکی از نویسندگان سریال «پایتخت3» درباره فیلمنامه این سریال گفت: متن سریال «پایتخت3» همچنان در کنار تصویربرداری در حال نگارش است و اکنون مشغول نوشتن قسمت دهم سریال هستیم.

حسن وارسته با بیان این‌ که سعی می‌کنیم متن سری سوم «پایتخت» طنز فاخر باشد به ایسنا گفت: تمام تلاشمان این است که نگارش متن سری سوم از سریال «پایتخت» به بهترین شکل انجام شود تا در نهایت یک طنز فاخر تحویل بینندگان بدهیم. ضمن این ‌که سعی می‌کنیم قصه‌هایی را در سری سوم متولد کنیم که مردم دوست داشته باشند و در عین حال قصه‌های مردمی و باورپذیر به تصویر کشیده شود.

وی عنوان کرد: خانواده «نقی معمولی» در سری سوم از مجموعه «پایتخت» این بار هم با مشکلات و مسائل متعددی دست و پنجه نرم خواهند کرد؛ ضمن این‌ که بیشتر تاکیدمان در «پایتخت 3» نشان دادن حمایت خانواده‌ها از یکدیگر و قوم و خویش خود و همچنین امید و تدبیر است، در عین حال هم تاکید زیادی بر مقام و منزلت خانواده‌ بدون شعارزدگی داریم.

وارسته در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از پخش سری سوم این سریال، قصه آن ادامه خواهد داشت و پایتخت 4 هم ساخته خواهد شد؟ گفت: اکنون برای «پایتخت‌های بعدی پیش‌بینی نداریم، چون استقبال مردم است که مشخص می‌کند برای «پایتخت» چه اتفاقی خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها