تولید ویژه‌برنامه سال‌تحویل شبکه تهران با نام «گوشه دل تهرون» آغاز شده است. این ویژه‌برنامه را رامبد جوان کارگردانی می‌کند و تهیه‌کنندگی آن به عهده جواد فرحانی است.
کد خبر: ۶۴۹۶۰۱

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، دیروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم، قائم‌مقام سازمان صدا و سیما به همراه سعید مقیسه، مدیر شبکه تهران و جمعی از مدیران این شبکه از پشت صحنه این برنامه دیدن کردند. در ابتدای این بازدید رامبد جوان توضیحاتی در خصوص این ویژه‌برنامه، عوامل تولید و هنرمندان مجموعه و معرفی نقش‌های آنها ارائه کرد.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم با اشاره به ویژه‌برنامه‌های نوروز 93 رسانه ملی گفت: خوشبختانه همه شبکه‌های رسانه ملی ویژه‌برنامه‌ها و سریال‌های متنوع و جذابی را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده‌اند که امیدواریم مورد پسند و رضایت بینندگان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه «گوشه دل تهرون» تاکید کرد: این ویژه‌برنامه یک اثر متفاوت نمایشی از نظر ساختار و قالب برای روز تحویل سال است که سازندگان آن تلاش می‌کنند ارزش‌های خانواده را در این مجموعه به تصویر بکشند.

قائم‌مقام سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به ویژگی‌های این برنامه اشاره کرد: این ویژه‌برنامه نوعی ساختار‌شکنی در قالب و محتوا دارد؛ ما سال‌های گذشته شاهد بودیم ویژه‌برنامه‌های تحویل سال تلویزیون بیشتر معطوف به یک فضای استودیویی و مجری بود، اما این برنامه بسیار نو و جدید است و شبکه تهران در این کار پیشرو بوده و نوآوری داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با بیان این‌که برنامه «گوشه دل تهرون» نماد یک خانواده ایرانی است تصریح کرد: این ویژه‌برنامه روایت یک خانواده ایرانی را در قاب تصویر نمایش می‌دهد که به صورت طبیعی و واقعی خود را برای سال نو آماده می‌کنند، به یکدیگر عیدی می‌دهند، سنت‌های دیرینه مانند دعا، قرائت قرآن، حضور در اماکن مذهبی و... را انجام می‌دهـــند. در حقیقت ما تمامی نمادهای یک خانواده ایرانی و اسلامی را در این برنامه خواهیم دید.

سعید مقیسه، مدیر شبکه تهران هم درباره این اثر گفت: این برنامه از نظر ساختار به سه بخش نمایشی، پلاتو‏های نمایشی با اجرای رامبد جوان و گزارش‏ها و تبریک‏های نوروزی تقسیم و طراحی شده که اکنون بخش نمایشی آن در حال تولید است.

وی با اشاره به این که ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه تهران از ساعات اولیه روز بیست و نهم اسفندماه تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت، افزود: مخاطبان شبکه تهران هنگام تحویل سال در روز بیست و نهم اسفندماه از ساعت 8 صبح الی 24 بامداد می‌توانند به مدت 660 دقیقه برنامه نوروزی را که شامل 210 دقیقه نمایش، 150 دقیقه گزارش از مناطق دیدنی شهر تهران و 300 دقیقه گفت‌وگو با هنرمندان، قهرمانان ورزشی، مقامات کشوری و مردم است از شبکه تهران تماشا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها