به دنبال عملکرد خوب پیام صادقیان در لیگ برتر سرانجام این بازیکن پس از تماس تلفنی دیروز کادر فنی به‌تیم ملی فوتبال دعوت شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۸۹

مهاجم پرسپولیس با تائید این خبر گفت: منتظر اعتماد کارلوس کرش سرمربی تیم ملی بودم و خدا را شکر می‌کنم که این شانس نصیبم شد که جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم. وی افزود: کارم خیلی سخت است اما از شدت خوشحالی وقتی این خبر را آقاجانیان به من داد در پوست خودم نمی‌گنجیدم. حالا تمام فکرم این است که خودم را ثابت کنم و این فرصت طلایی را از دست ندهم. بحث دعوت شدنم به تیم ملی یک مقوله بود و بحث حضورم در ترکیب تیم ملی مقوله‌ای جداتر. کارم خیلی سخت است و باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم نظر کرش را بیشتر جلب کنم. آرزویم حضور در جام‌جهانی است و امیدوارم به این آرزوی بزرگ در این سن و سال برسم.

صادقیان قرار است هرچه سریع‌تر گذرنامه خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال برساند./ فارس

اختصاص حق سفره به قهرمانان کشتی

فدراسیون کشتی، از تخصیص حق سفره به قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان پس از رقابت‌های جهانی ازبکستان خبر داد.

براساس این طرح، کشتی‌گیرانی که در رده سنی بزرگسالان در چارچوب فرآیند انتخابی تیم ملی، در هر سال با حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، موفق به پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی در المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی می‌شوند به مدت یک سال ماهانه مبلغ بیست میلیون ریال(حق‌الزحمه) از فدراسیون کشتی دریافت کنند.

همچنین کشتی‌گیرانی که در چارچوب مفاد بند یکم به صورت توأمان موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی می‌شوند، به مدت یک سال ماهانه سی میلیون ریال (حق‌‌الزحمه) از فدراسیون کشتی دریافت خواهند کرد. همچنین در صورت تکرار موقعیت پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های فوق، به‌ازای هر سال معادل پنج میلیون ریال مازاد بر مبلغ یاد شده به دریافتی ماهانه کشتی‌گیران ذی‌ربط اضافه می‌شود./ سایت فدراسیون

شناخت حریفان گلبال

رقابت‌های جهانی گلبال در شرایطی از پنجم تیر سال آینده در فنلاند آغاز می‌شود که تیم ایران در اولین بازی خود روز نهم تیرماه با آلمان مسابقه می‌دهد. اکراین، فنلاند، اسپانیا، جمهوری چک و الجزایر، دیگر حریفان ایران در این رقابت‌ها هستند. سه تیم اول این رقابت‌ها، سهمیه مسابقات پارالمپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد./ سایت فدراسیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها