فدراسیون کشتی در شرایطی اسامی کشتی‌گیران مجاز به حضور در مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را اعلام کرد که رضا یزدانی، یکی از ستارگان کنونی کشتی ایران از برنامه خود برای کشتی گرفتن در جام جهانی آمریکا و بازی‌های آسیایی کره جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۴۲۸

تیم ملی کشتی آزاد اوایل سال آینده رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی را در پیش دارد و شهریورماه نیز باید در پیکارهای جهانی ازبکستان و بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی روی تشک برود. در این‌باره قرار است مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفند در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شود. این در حالی است که رضا یزدانی، یکی از ستاره‌های کنونی کشتی آزاد ایران درباره شرایط خود به فارس گفت: خوشبختانه دو اردوی خوب را با تیم ملی کشتی پشت سر گذاشته‌ام و برای حضور در جام جهانی آماده می‌شوم، چون در لیگ مربیگری کردم، در 2ـ 3 اردو همراه تیم نبودم و از نظر آمادگی شرایط خیلی مطلوبی ندارم، اما با توجه به این‌که شرایط کشتی گرفتن در جام جهانی متفاوت است و به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود، در لس‌آنجلس روی تشک می‌روم.

وی تصریح کرد: برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی (تیرماه 93) به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم تا با آمادگی خوبی عازم این مسابقه‌ها شوم، سال گذشته هم در این مسابقات شرکت کردم و امیدوارم هر کشتی‌گیری که لیاقت دارد، به دوبنده تیم ملی برسد.

به هر ترتیب کادر فنی تیم ملی در شرایطی که کشتی‌گیران مدال‌آور در رقابت‌های جهانی مجارستان از جمله رضا یزدانی را از شرکت در مرحله اول پیکارهای انتخابی تیم ملی معاف کرده است، دیگر کشتی‌گیرانی را که می‌توانند در این رقابت‌ها روی تشک رفته و بخت خود را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بیازمایند، به این شرح معرفی کرد: کشتی‌گیران رده‌های پنجم تا دهم پیکارهای قهرمانی کشور، آزادکاران رده‌های دوم و سوم پیکارهای کشتی عمومی، کشتی‌گیران فاقد مدال در جهانی 2013، تیم اعزامی به رقابت‌های جوانان جهان، شش کشتی‌گیر برگزیده و برتر کارگاه‌های فنی سال 1392 بزرگســالان در هر وزن و کشتی‌گیران سهمیه استان‌ها براساس رتبه استان‌ها در پیکارهای قهرمانی کشور.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها