تأکید مراجع عظام بر حضور گسترده ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن

ملت وحدت و اقتدار ملی را به رخ جهانیان می‌کشد

حضور مجریان برنامه‌های‌ کودک در راهپیمایی 22 بهمن

شبکه دو و پویا برنامه‌های متنوعی در روز 22 بهمن، برای مخاطبان خود تدارک دیده‌اند که از آن جمله می‌توان به ایجاد پایگاه‌های این دو شبکه در مسیر راهپیمایی و ارائه برنامه از این پایگاه‌ها اشاره کرد.
کد خبر: ۶۴۴۸۵۲
حضور مجریان برنامه‌های‌ کودک در راهپیمایی 22 بهمن

شبکه پویا علاوه بر برنامه‌های متنوعی که فردا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خردسالان و کودکان ارائه می‌کند، در خیابان آزادی، جنب خیابان آذربایجان یک ایستگاه نقاشی هم برپا می‌کند. این ایستگاه با عنوان ایستگاه «نقاشی نقاشی» 5000 نقاشی منتخب کودکان و نوجوانان را به نمایش می‌گذارد که قبلا با موضوعات مختلف به برنامه نقاشی نقاشی ارسال شده بود. در این ایستگاه ده کارشناس نقاشی داستان‌هایی از انقلاب را روایت کرده و به بچه‌ها کمک می‌کنند که بر اساس این داستان‌ها نقاشی بکشند. تعدادی از نقاشی‌ها برای شرکت در مسابقه انتخاب می‌شود و بهترین‌ها انتخاب و به مرور در برنامه نقاشی نقاشی به نمایش در می‌آید. برنامه‌های ایستگاه نقاشی نقاشی، فردا به صورت زنده از شبکه‌های دو و تهران پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این شبکه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن دو پایگاه تدارک دیده که در این دو پایگاه برنامه‌های شاد و مفرح با حضور عموها و خاله‌های تلویزیونی از جمله عموپورنگ، امیرمحمد، عمومهربان، خاله رویا و مسعود روشن‌پژوه برای راهپیمایان اجرا می‌شود. این برنامه‌ها از ساعت 9 تا 14 از شبکه دو پخش می‌شود. ملیکا زارعی (خاله شادونه)، عمو قناد و قلقلی در ایستگاه خیابان انقلاب، تقاطع وصال برنامه اجرا می‌کنند. بقیه مجریان این شبکه هم در خیابان آزادی، تقاطع آذربایجان مستقر می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها