کارگردان سریال آوای باران با بیان اینکه هیچگاه کار رئال انجام نداده است، گفت: همیشه کارگردان آثار نمایشی بوده ام و اغراق های سریال آوای باران نیز کاملا آگاهانه بود.
کد خبر: ۶۴۲۷۹۵
اغراق های سریال آوای باران آگاهانه بود

حسین سهیلی زاده روز سه شنبه در نشست نقد و بررسی سریال آوای باران اظهار کرد: چند سالی بود که تمایل داشتم در مورد تکدی گری فیلمی بسازم که خوشبختانه این امر بالاخره به وقوع پیوست و با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد.

وی با بیان اینکه تولید آثار اجتماعی کاری سخت و دشوار است، افزود: وقتی فیلمی در مورد تکدی گری ساخته می شود اغلب در آن سیاه نمایی نمود بیشتری دارد.

کارگردان سریال آوای باران گفت: خوشبختانه این امر در این سریال کمتر به وقوع پیوست و توانستیم با کاستن از فضای سیاه و کدر حرفی برای گفتن به مخاطبان داشته باشیم.

سهیلی زاده ادامه داد: نمی خواستیم همچون آثار دیگری که در زمینه معضلات اجتماعی وجود دارد در دام سیاه نمایی بیفتیم و بر همین اساس نیز بیش از 10 قسمت به گذشته بازیگران در این سریال اختصاص ندادیم.

وی اظهار کرد: کار من تولید آثار نمایشی است و هیچگاه رئال کار نکرده ام و بر همین اساس اگر اغراق هایی هم در سریال آوای باران بوده به طور حتم آگاهانه صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیالوگ های بازیگران این سریال گفت: ادبیات جنوب شهر را با ادبیات نمایشی در این سریال با یکدیگر مخلوط کرده بودیم که همین امر نیز سبب جذابیت بیشتر آن شده بود.

سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده که در 40 قسمت از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، با توجه به ماجرای دراماتیکی که داشت، مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها