روی خط جام​جم ورزشی

ریبری و رویای توپ طلا

فرانک ریبری هنوز افسوس توپ طلایی را می‌خورد که به جای او به دست کریستیانو رونالدو رسید. ملی‌پوش فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه اخیر خود باز هم درباره توپ طلا صحبت کرد. وی در این رابطه گفت: دیگر به آن فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی آینده است. ما در بایرن مونیخ این قابلیت را داریم که از عنوان قهرمانی خود در بوندس لیگا و جام حذفی دفاع کنیم و تبدیل به اولین تیمی شویم که ازعنوان خود در اروپا دفاع می‌کند.ریبری افزود: انگیزه زیادی برای کسب افتخارات جدید دارم و می‌خواهم بیش از پیش تاریخ‌ساز شوم. واقعیت این است که من از کاندیدا شدن دوباره برای تصاحب توپ طلا ناامید نشده‌ام. شاید این اتفاق سال دیگر بیفتد و من این جایزه را به چنگ بیاورم.
کد خبر: ۶۳۹۵۸۶

رونی؛ گران‌ترین بازیکن جزیره

در صورتی که وین رونی مهاجم بیست و هشت ساله تیم ملی انگلستان با سران تیمش منچستریونایتد بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌شود.

براساس آخرین گزارش‌ها تمدید قرارداد او با من یونایتد براساس قراردادی 75 میلیون پوندی است که در صورت این تمدید قرارداد رونی به گران‌ترین و پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلستان تبدیل خواهد شد. روز گذشته اخباری مبنی بر دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی رونی به گوش می‌رسید.

رونالدو: روز خاصی برای من بود

رئال مادرید در هفته 21 لالیگا موفق شد در سانتیاگو برنابئو مقابل گرانادا 2 بر صفر به پیروزی برسد. کریستیانو رونالدو و کریم بنزما گلزنان رئال در این دیدار بودند.

پیش از این دیدار رونالدو توپ طلای 2013 را به هواداران نشان داد و به مناسبت دریافت آن از سوی فیفا جشن کوچکی با هواداران تیمش گرفت. وی در این رابطه گفت: روز خاصی برای من بود. هر اتفاق خوبی که فکر کنید در این روز برای من افتاد، من هم شادی‌ام را با هواداران تقسیم کردم و هم توپ طلا را به خانه بردم. توپ طلا متعلق به تمام مادریدی‌هاست.

رونالدو افزود: بعدازظهر فوق العاده‌ای را با هواداران گذراندم. رئال مادرید اکنون در مسیر درستی قرار گرفته است و هفته به هفته بهتر می‌شود. البته هواداران برای این‌که جام قهرمانی این فصل را ببینند باید تا پایان فصل صبر کنند.

پیروزی سیتی، دلخوری پلگرینی

منچسترسیتی در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس با نتیجه 4 بر 2 موفق به شکست واتفورد شد.

مانوئل پلگرینی، سرمربی تیم منچسترسیتی با وجود پیروزی تیمش در این دیدار لب به انتقاد از عملکرد شاگردانش گشود: دلم می‌خواست بین دو نیمه تمامی بازیکنان را بیرون بکشم و یک تیم جدید به زمین بفرستم. تیم من در نیمه‌نخست فاجعه‌بار بازی کرد. وی افزود: ناراحت بودم چون پیش از آغاز بازی به بازیکنانم گفته بودم در جام حذفی تمامی تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌تر در این رقابت‌ها حضور می‌یابند، انگیزه‌ای مضاعف دارند.

کلوپ: خطاها ترمزمان را کشید

بورسیا دورتموند در هفته نوزدهم بوندسلیگای آلمان با نتیجه 2 بر 2 مقابل مهمان نه‌چندان مطرح خود آکسبورگ مساوی کرد. یورگن کلوپ، سرمربی تیم دورتموند در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: برای این بازی برنامه‌های زیادی داشتیم و در تعطیلات زمستانی اهداف بزرگی را برای دور برگشت ترسیم کردیم. وی افزود: آکسبورگ قدرت فیزیکی قابل توجهی داشت و از این ویژگی خود بیش از حد مجاز استفاده کرد. ما گرفتار خطاها شدیم و نتوانستیم قفل بازی را باز کنیم. در واقع خطاها مساوی را رقم زد.

امید لیورپول به جام حذفی

سرمربی تیم لیورپول در آستانه آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر و رویارویی تیمش با اورتون گفت: ما بسیار آماده هستیم و می‌خواهیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

لیورپول در حالی مقابل اورتون قرار می‌گیرد که شنبه با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم دسته دومی پورتموث به دور بعد جام حذفی انگلیس صعود کرد.برندان راجرز گفت: ما مصدومان زیادی در تیم داریم، بازی با پورتموث اوضاع ما را بدتر هم کرد اما با این وجود آماده این دیدار هستیم و می‌خواهیم با پیروزی به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. وی درباره شانس قهرمانی لیورپول در جام حذفی این فصل گفت: ما به رقیبانمان احترام می‌گذاریم، اما می‌خواهم بگویم که هدف ما قهرمانی است و به همین دلیل همه تیم‌ها را می‌بریم. وی افزود: بازیکنان لیورپول تا بازی روز سه شنبه فرصت کافی برای بازیابی خواهند داشت، ضمن آن‌که ما ورای جام حذفی، به قهرمانی در لیگ برتر هم چشم داریم.

مارتینو در بارسلونا می‌ماند

جوزپه بارتومئو، رئیس جدید بارسلونا در جدیدترین گفت‌وگویش از تلاش باشگاه برای حفظ طولانی‌مدت خراردو مارتینو سرمربی کنونی این تیم خبر داد. مارتینو تابستان امسال به دنبال عود کردن بیماری تیتو ویلانووا سرمربی سابق بارسلونا به عنوان جانشین وی انتخاب شد. بارتومئو در این رابطه گفت: ما با خوشحالی اعلام می‌کنیم که مارتینو برای سال‌های زیادی همراه ماست. او یک مربی حرفه‌ای است و کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

خوشامدگویی مویس به ماتا

دیوید مویس، سرمربی تیم منچستریونایتد به بازیکن جدید تیمش خوآن ماتای اسپانیایی خوش آمد گفت.

ماتا از دیروز در تمرینات منچستریونایتد شرکت می‌کند. این هافبک بیست و پنج ساله در ازای 37 میلیون پوند در فرصت نقل و انتقالات زمستانی از چلسی به منچستر پیوست. ماتا که آزمون‌های پزشکی را پشت سر گذاشته از هفته دیگر برای تیم جدیدش به میدان می‌رود. خوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی در واکنش به جدایی بازیکن اسپانیایی تیمش و پیوستن او به منچستریونایتد گفت: ماتا نمی‌خواست با ما باشد پس همان بهتر به جایی رفت که دوست دارد در آنجا بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها