واکنش رئیس فدراسیون والیبال به خبر جدایی سرمربی تیم ملی

رد رییس جمهوری در انتقال ولاسکو به آرژانتین

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان اعتقاد دارد بازیکنی به صورت پنهانی در اردوی تیم ملی نوشابه می‌خورد هنوز حرفه‌ای نشده است.
کد خبر: ۶۳۸۴۸۲
شعبانیان: بازیکنی که پنهانی نوشابه می‌خورد، حرفه‌ای نیست

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با فارس، درباره اردوی استعدادیابی نوجوانان، گفت: در این اردو روزی از 60 بازیکن تست می‌گیریم. بعضی از بازیکنان خوب هستند و بعضی هم ضعیف. 99 درصد مشکل این بازیکنان ضعف تکنیکی است. ورزشکاری که از دانش‌آموزی می‌آید با این ضعف تکنیک چطور می‌تواند مقابل تیم‌های آسیایی بازی کند؟ حالا هم در آسیا ترکیب سنی را پایین آورده‌اند و این به ضرر ماست. بازیکنان ما از 15-14 سالگی والیبال را شروع کرده‌اند در حالی که در کشورهای دیگر از 6 سالگی شروع کرده‌اند. حدود 6-5 ماه اردو برگزار می‌شود و بدون تدارکاتی راهی مسابقات آسیایی می‌شویم.

وی درباره بازی‌های لیگ برتر، اظهار داشت: اگر هدف تیم ملی است با این تیم‌های بانوان هیچ فایده‌ای ندارد. بازیکنان ملی در 3 تیم بازی می‌کنند و سایر تیم‌ها هم ضعیف هستند. در واقع 3 تیم در لیگ امسال با هم رقابت می‌کنند. در رده سنی نوجوانان و جوانان هم یا در تیم‌های لیگ امسال نیستند و یا اگر باشند بازی نمی‌کنند.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه برخی از اسپانسرها می‌گویند مسابقات بانوان پخش تلویزیونی ندارد، اظهار داشت: می‌گویند پخش تلویزیونی، چند بار لیگ مردان پخش می‌شود؟ اگر می‌خواهیم والیبال احیا شود باید هم به بانوان و هم به مردان توجه شود.

شعبانیان درباره اختلاف امتیاز تیم‌های بالای جدول با قعرنشینان، عنوان کرد: وقتی یک اسپانسر می‌آید و این نتایج را می‌بیند پشیمان می‌شود و کادر و بازیکنان را تخریب می‌کند. به عنوان مثال 3 بازیکن از بابلسر به گاز تهران آمدند، اگر آنها در شهر خودشان امکانات خوب داشتند به شهرهای دیگر نمی‌رفتند.

وی با بیان اینکه الان بازیکنان به تیم‌هایی می‌روند که پول بیشتری می‌دهد، گفت: بازیکنان نگاه می‌کنند کدام باشگاه پول بیشتری می‌دهد حالا هر تیمی می‌خواهد باشد. آنها فکر می‌کنند حرفه‌ای شده‌اند، اما این طور نیست. بازیکن باید از نظر تعذیه، خواب و فکر حرفه‌ای باشد. بازیکنی که در یک اردو پنهانی نوشابه می‌برد، هنوز حرفه‌ای نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها