دهه فجر امسال چند قطعه تزاه از محمد گلریز منتشر می شود

اذان گلریز روی ردیف ایرانی

محمد گلریز خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب می گوید می خواهد بر اساس دستگاه و ردیف موسیقی ایرانی برای تولید یک اذان اقدام کند. این خواننده می گوید : هم اکنون مشغول تمرین های مستمر برای ساخت این اذان هستم که بتواند در عین رعایت کلام، اثری تازه در خوانش اذان باشد. این کار اولین تجربه ای است که در این حوزه خواهم داشت و امیدوارم با کمک پروردگار اثر قابل قبولی هم باشد.
کد خبر: ۶۳۷۹۳۹
اذان گلریز روی ردیف ایرانی

او همچنین  در تشریح تازه‌ترین فعالیت های خود از تولید دو قطعه موسیقایی و تصویری جدید به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
اولین اثر این خواننده  به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با شعری از داوود ورزیده است  و دومین اثر هم به سفارش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موضوع دیدار همافران در بهمن 57 با حضرت امام است.
این خواننده موسیقی انقلابی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ذکر خاطره دیدار خود با مقام معظم رهبری پرداخت. « تقریبا در دوران پایانی فعالیت دولت دهم بود که افتخار دیدار با مقام معظم رهبری را پیدا کردیم. در این دیدار که تعدادی از شاعران نیز حضور داشتند حضرت آقا از غزل بسیار زیبای آقای مشفق تجلیل کردند و خطاب به من فرمودند که برای این غزل آهنگسازی شود و من به عنوان خواننده در آن حضور داشته باشم. خوشبختانه این توفیق نصیب من شد که قطعه «سکر سماع ملکوت» توسط استاد هادی آزرم ساخته و به خوانندگی من تولید شد که این کار بعد از مدتی تقدیم مقام معظم رهبری شد که امیدوارم این اثر مورد تفقد ایشان قرار گیرد. مقام معظم رهبری علاقه بسیار زیادی به ادبیات و شعر دارند و امیدوارم این کاری که ما انجام دادیم بتواند رضایت ایشان را فراهم آورد و به عنوان یک اتفاق بزرگ و ماندگار مورد توجه مردم نیز باشد.» 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها