اندر احوالات جام فجر پینگ پنگ

100 تومن بده مجوز بازی بگیر!

پینگ پنگ بازان مطرح ایران برای رقابت در جام فجر باید ورودیه 100 هزار تومانی بپردازند.این را فدراسیون به هیات های تهران و گیلان تاکید کرده است.
کد خبر: ۶۳۵۸۵۲
100 تومن بده مجوز بازی بگیر!

به گزارش جام جم ورزشی ، چندی پیش اسامی ملی پوشان تیم های "الف" و "ب" پینگ پنگ کشور اعلام شد. در فهرست نام های ملی پوشان هیچ خبری از مهران احدی و محمد رضا اخلاق پسند نبود. این اعلام اسامی در حالی است که فدراسیون عدم انتخاب این بازیکنان را بالا بودن سن های شان عنوان کرد. با وجود اینکه در حال حاضر، بازیکنان مطرحی در تیم های ملی کشور های آلمان،فرانسه، ژاپن و هنگ کنگ سن های بالای 35 دارند و کماکان جزو مهره های اصلی تیم خود محسوب می شوند. با این وجود اتخاذ چنین تصمیمات فراورزشی از سوی کارشناسان، غیر قابل هضم است.

از سوی دیگر مسابقات جام فجر هم که بزودی قرار است استارت بخورد در غیبت این دو بازیکن با تجربه تیم ملی برگزار می شود. اما نکته حایز اهمیت در این بین، عکس العمل جدید فدراسیون درباره این موضوع است. فدراسیون به هیات های استان های گیلان و تهران (هیات هایی که احدی و اخلاق پسند زیر نظر آنها هستند) با ارسال نامه ای اعلام کرده است که احدی و اخلاق پسند می توانند در ازای پرداخت یک میلیون ریال در این رقابت ها حاضر شوند. البته این قانون نه تنها برای این دو ملی پوش بلکه شامل سایر پینگ پنگ بازانی که جواز حضور در این رقابت ها را کسب نکرده اند، می شود. احدی دررابطه با این تصمیم گیری فدراسیون گفت: « واقعا نمی دانم در مقابل چنین برخوردهایی چه باید بگویم. شاید مدیران تیم تصمیم درستی گرفته باشند اما این رفتار به هیچ وجه در شان یک ورزشکار پیشکسوت ملی نیست. در هیچ کجای دنیا چنین برخوردی با ورزشکاران شان نمی کنند. » وی ادامه داد: « دوست ندارم این گونه فکر کنم اما این تصمیمات باعث می شود تا مردم، رسانه ها و ورزشکاران برداشت های نامناسبی از ورزش کشور داشته باشند. چنانچه خود من در حال حاضر فکر می کنم هر کسی که بیشتر زحمت بکشد، کمتر نتیجه خواهد گرفت.»

این در حالی است که احدی و اخلاق پسند در حال حاضر رتبه سوم و چهارم ایران را در رنکینگ جهانی دارند.  از سوی دیگر در آخرین رقابتی که تحت عنوان دسته برتر بزرگسالان کشور برگزار شده بود، اخلاق پسند و احدی به مقام های ششم و هفتم کشور دست یافته بودند.

صرف نظر از تمام این مطالب، انتخاب ملی پوشان همیشه تحت نظر و اعمال فکر سرمربی تیم ها انجام می شود اما مساله مهم یک وظیفه فراموش شده مسوولان در قبال این گزینش است، و آن هم اعلام ملاک های مورد نظر و ضابطه هاست که در چند وقت اخیر انجام این وظیفه از سوی مسوولان با کوتاهی هایی رو برو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها