برنامه 90 دیشب به مسایل روز فوتبال پرداخت از جمله قلیان گیت و آرای صادره در مورد بازی پرسپولیس - سپاهان.
کد خبر: ۶۳۵۵۳۴
گزیده ای از جنجالی ترین صحنه های برنامه 90 / تذکر کتبی یعنی بی احترامی به مردم

برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال پیامکی این هفته به نتیجه دیدار سرخابی های پایتخت اختصاص یافته بود.



خداداد افشاریان کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.



در ابتدای برنامه دقایق پایانی مراسم انتخاب بهترین های فوتبال سال پخش شد که کریستیانو رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد.



پس از پخش گزارش نود درجه که به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران اختصاص یافته بود، گوشه هایی از دیدار تیم های نفت - ذوب آهن و سپاهان - داماش پخش شد.









گزارش کاملی از دیدار تیم های پرسپولیس - فولاد و حاشیه های آن پخش شد و افشاریان در خصوص داوری این دیدار نکاتی را ارائه کرد.







گزارشی در خصوص قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال پخش شد و بازیکنان و مسئولان تیم در این خصوص به صحبت پرداختند.







دکتر مسجدی فوق تخصص ریه روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: ورزشکاران و هنرمندان الگوی مردم و جوانان هستند و باید بیشتر مراقب رفتار و اعمال خود باشند.

گزارشی از باشگاه بارسلونا تحت عنوان "با بارسلونا دود را ترک کنید" پخش شد













دکتر مسجدی در ادامه صحبت هایش عنوان داشت که هر گونه کمکی برای ترک اعتیاد و دود در جامعه از دستشان برآید دریغ نخواهند کرد.

گزارشی کامل از دیدار تیم های استقلال و استقلال خوزستان و حواشی مربوط به آن پخش شد.









گزارشی از دیدار مسئولان و بازیکنان تیم استقلال از بیمارستان بیماران پیوند اعضا پخش شد که اقدامی قابل تقدیر بود.











رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد بحث قلیان کشیدن بازیکنان گفت: بحث شما در این برنامه فقط به زیر سئوال رفتن دو بازیکن ملی انجامید.

رویانیان اصرار داشت شما در برنامه نام دو بازیکن را عنوان کرده اید ولی فردوسی پور عنوان میکرد برنامه ما نام هیچ بازیکنی را اعلام نکرده ایم.

رویانیان در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص انجام شدن خطای هند پیش از به ثمر رسیدن گل فولاد مقابل پرسپولیس گفت: چرا آقای افشاریان کارشناس داوری برنامه قسم میخورد که بازیکن از روی عمد مرتکب خطای هند نشده است؟! مگر شما از قصد بازیکن اطلاع دارید؟!



افشاریان در پاسخ به گفته رویانیان عنوان داشت: من 20 سال از عمر خود را صرف داوری در فوتبال کرده ام و اگر صد بار دیگر این صحنه پخش شود باز هم می گویم این خطا از روی عمد نبوده و بتابراین خطای هند محسوب نمی شود.

وی در مورد قلیان کشیدن بازیکنان فوتبال گفت: به نظر من این حرکت برای ورزشکاران اشتباه محض است ولی شما باید این دو بازیکن را از گناه قلیان کشیدن مبرا کنید.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت یک ساعت و چهل دقیقه:



گزارش ایران 90 این هفته به استان هرمزگان اختصاص یافته بود.

گزارش جالبی از فوتبال استان هرمزگان پخش شد که در این بین شکستن تمام قلیان ها در روستای بلبل آباد جالب توجه بود.



گزارشی از احکام کمیته انظباطی در خصوص پرونده داوری و محسن قهرمانی و مصاحبه های مسئولان و داوران پخش شد که طی آن اعتراضاتی به میزان جرایم ابلاغ شده از سوی کمیته انضباطیصورت گرفته بود که حسن زاده رییس کمیته انضباطی در پاسخ به تمام این اعتراضات گفت: ما تشخیص دادیم میزان جرایم این حد باشد!







گزارشی از مراسم انتخاب بهترین های فوتبال سال 2013 پخش شد.







گزارشی آماری از پیش دربی های دوره های گذشته به تصویر کشیده شد:









گزارشی در خصوص حاشیه های مربوط به باشگاه تراکتورسازی و حضور مجید جلالی در راس تیم فوتبال این باشگاه پخش شد که طی آن زینی زاده، جلالی و هواداران این باشگاه به صحبت پرداختند.







صحبت های علی کریمی پیش از حضور در کمیته انضباطی در خصوص شکایتش از باشگاه پرسپولیس پخش شد.



گزارشی از دیدار تیم های سایپا - تراکتورسازی، گسترش فولاد - راه آهن و ملوان - مس شد و داوری آنها مورد بررسی قرار گرفت.

















علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد آوردن نام مسلمان و صادقیان در خصوص استعمال قلیان گفت: فایل صوتی که از من منتشر شده است کامل نیست و از دوستان رسانه خواهش میکنم فایل کامل را پخش کنند، دوستان نام این دو بازیکن را اعلام کردند و قصد داشتند استعلام بگیرند و من نام این دو بازیکن را اعلام نکردم، مرا همه می شناسند که اگر صحبتی در جایی بیان کنم پای حرف خود می ایستم و آن را تکذیب نمی کنم.





سردبیر ورزشی خبرگزاری مذکور روی خط تلفنی برنامه آمد و عنوان داشت فایل صوتی که ما پخش کردیم قبل و بعد نداشته است و تمام صحبت آقای علیپور پخش شده است.

منصوریان سرمربی پیشین تیم ملی زیر 22 سال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد مباحث بوجود آمده در تیم ملی زیر 22 سال در کیش گفت: از شما ممنونم که هفته گذشته نامی از فردی نیاوردید.
به نظرم باید با این مسائل نه فقط در فوتبال بلکه در تمامی رشته ها مبارزه شود و راهکاری ارائه شود تا این مسائل ریشه کن شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: از آقای آیت اللهی گله مندم و میخواهم بگویم وی می توانست در این خصوص رازداری می کرد و اسامی این دو بازیکنان را اعلام نمی کرد. اعلام کردن نام این دو بازیکن بسیار اشتباه بود و حتی پس از اعلام اسامی آنها از طرف رهگذران به آنها توهین شده است و این تنها و تنها حاصل اشتباه در خصوص اعلام اسامی مساپلمان و صادقیان است.

آماری از جایگاه تیم ها در جدول رده بندی لیگ برتر و آمار لیگ به تصویر کشیده شد:









فریدون زندی معاون اجرایی باشگاه راه آهن روی خط تلفنی برنامه آمد و عنوان داشت: حکم هنوز به من ابلاغ نشده است ولی این حکم مشکلات و تناقضات زیادی دارد که در این برنامه آنها را عنوان نمی کنم چرا که آقایان بر طبق آن برنامه ریزی می کنند و اعتراض خود را بطور کتبی ارائه خواهم داد.

عبدالرحمن شاه حسینی رییس پیشین کمیته انضباطی در ارتباط زنده تلفنی از ادبیات گفتاری حسن زاده انتقاد کرد و گفت: وی با ادبیاتی قلدرانه می گوید کسی حق ندارد اظهار نظر کند! و این درست نیست.

در مورد رای باید بگویم مفاد رای با واقعیت ها منطبق نیست، اشخاصی که از روابط نا مشروع در فوتبال مطلع باشند هیچگاه نباید به آنها تذکر کتبی داده شود.



وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با این حکم با شان و شعور مردم ایران توهین شد و احکام درستی نبوده است! چرا عنوان نمی کنند این وجوهی که دریافت شده در نتایج بازی ها تاثیر گذار بوده یا خیر و این مسئله نقطه تاریک این قضایا است.

وی خاطرنشان کرد: از شما میخواهم از افراد مختلف دعوت کنید و در مورد این آرا صحبت شود، به نظرم اگر دو خط می نوشتند همه این افراد تبرئه شدند خیلی بهتر بود.

گزارشی از لیگ دسته یک و حواشی مربوط به آن پخش شد.

مرتضی کریمی کمک داور پیشکسوتان فوتبال کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و روی رابطه قهرمانی و مولایی و پرداخت پول به قهرمانی صحه گذاشت و عنوان کرد که در بلوار مرزداران با وی ملاقات داشته است و شاهد سومی نیز در این میان وجود دارد.



آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:



برنامه این هفته نود ساعت 2:33بامداد سه شنبه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها