معاون حقوقی استقلال اعلام کرد

رحمتی بخواهد ، شکایت کیفری می کنیم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان در هفته ای که گذشت ، روزهای پرسر و صدا و شلوغی را پشت سر گذاشت .
کد خبر: ۶۳۹۷۷۳
رحمتی بخواهد ، شکایت کیفری می کنیم

سرانجام تلاش حقوقدانان حاضر در این کمیته احکامی را به دنبال داشت که در رسانه ها نمود زیادی پیدا کرد . یک از احکام کمیته انضباطی درباره آندرانیک تیموریان بود که محسن بزرگی ، معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت گل در این باره گفت : یکی از احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به محکومیت 8 ملیون تومانی آندو تیموریان به دلیل آنچه در بازی استقلال مقابل استقلال اهواز اتفاق افتاده ، عنوان شده که به واسطه اینکه این حکم قابل اعتراض هم هست ، قطعا به آن اعتراض خواهیم کرد .
بزرگی افزود :طی دادنامه دیگری که در تاریخ 5/11/1392 به دست بنده رسیده ، آندرانیک تیموریان و مهرداد اولادی ، به دلیل آنچه در دربی هفتاد و هشتم تهران اتفاق افتاده ، هر کدام یک جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت 30 ملیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند که این حکم طبق آئین نامه قطعی بوده و راه اعتراض را برای باشگاه بسته است .
معاون حقوقی باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد : به عقیده بنده بستن دست و پای بازیکن حرفه ای مثل آندو با چنین احکامی به طور قطع به تیم ملی ضربه خواهد زد و انگیزه های این بازیکن را کمرنگ خواهد کرد .
نباید فراموش کرد که تیموریان همان بازیکنی است که با دست شکسته برای تیم ملی جنگید و تمام تعصب و غیرت خود را برای باشگاه و تیم ملی کشورش به خرج داد .
وی ادامه داد : به نظر بنده ، برخی رسانه های با زوم روی تیموریان ، هدف ضربه زدن به استقلال را دارند و در این راه از هیچ حربه ای فروگذار نمی کنند .
بزرگی با اشاره به انتشار خبر درگیری این بازیکن با بازکنان ذوب آهن در محوطه میکسدزون ورزشگاه آزادی در رسانه ها عنوان کرد : به طور یقین در این زمینه به سرپرست تیم تذکرات لازم را خواهیم داد تا در چنین مواقعی حواشی بی مورد برای استقلال به وجود نیاید .
وی همچنین با اشاره به انتشار تصاویر بازیکنان استقلال در روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس پیش از دربی اخیر اظهار داشت : در مورد این مسئله حنیف عمران زاده شکایت خود را به طور شخصی انجام داده ولی رحمتی به بنده گفت که برای پیگیری آن مراجعه خواهد کرد که فکر می کنم به دلیل فشردگی بازی ها و مشغله نتوانسته این کار را انجام دهد . رحمتی در تماسی که با من داشت ، گفت که آن تصویر قطعا جعلی بوده است ولی به فرض محال اگر هم جعل نباشد ، ورود به حریم شخصی افرادی که الگوی جوانان در جامعه هستند ، آن هم از یک تریبون رسانه ای اصلا و به هیچ عنوان اخلاقی نیست .
وی در آخر نیز گفت : با این همه اگر رحمتی بخواهد ، از روزنامه پیروزی شکایت کیفری می کنیم تا تکلیف این اتفاق هم مشخص شده و به اطلاع افکار عمومی برسد
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها