بی اخلاق ها جایی در تیم ملی ندارند

نظر کفاشیان در مورد رای قهرمانی

حکایت قزل آلاهای استقلال

کد خبر: ۶۳۴۳۶۸
حکایت قزل آلاهای استقلال


علی فتح‌الله‌زاده معتقد است که در تیم بستن، کسی روی دست او بلند نمی‌شود و برای همین نیز بدون آن‌که از جدایی احتمالی جواد نکونام نگران باشد، می‌گوید که قزل‌آلاهای استقلال تمام‌نشدنی است.

مدیرعامل آبی‌ها که زمانی در فصل نقل و انتقالات فوتبال بمب می‌ترکاند، هر چند مدت‌هاست بمبی برای ترکاندن ندارد، اما در ابتدای فصل لیگ سیزدهم و برای آن‌که از قافله بازیکن‌گیری بویژه قرمزها عقب نماند، از واژه «قزل‌آلا» برای مهره‌های جدید استقلال استفاده کرد تا کری‌های پیش فصل را داغ نگه دارد.

حالا حاجی آبی‌ها نیز با این‌که استقلال به دلیل از دست دادن پژمان منتظری، یکی از ستون‌های اصلی خط دفاعش، ‌ضربه‌ای جدی خورده، در آستانه جدایی احتمالی جواد نکونام نیز نمی‌خواهد تیمش را خلع سلاح شده جلوه دهد و برای همین تاکید دارد، در صورت جدایی نکونام، استقلال قزل آلاهای زیادی دارد که می‌توانند کام کادر فنی را شیرین کنند. هر چند این نظر مدیرعامل با تفکرات امیر قلعه‌نویی چندان همخوانی ندارد و سرمربی آبی‌ها تاکید دارد راضی به جدایی هیچ‌یک از بازیکنان تیمش نیست، اما چه باید کرد وقتی حساب‌های بانکی استقلال خالی است و پرداختی بازیکنان نیز به تعویق افتاده، ستاره‌ها این روند را تاب نمی‌آورند و ساز جدایی کوک می‌کنند.

اعتقاد داریم روندی که اکنون شکل گرفته، ضربه‌ای بزرگ به پیکر تیم استقلال است، تیمی که امسال باید همزمان در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد. البته در این فعل و انفعال توصیه فتح‌الله‌زاده نیز به هواداران استقلال جالب است که می‌گوید نگران جدایی ستاره‌ها نباشند، چرا که او و قلعه‌نویی، کارشان را از هر نظر بلدند و خوب می‌دانند که چطور تیم را در پایان فصل به موفقیت برسانند.

به هر حال ما که بخیل نیستیم و دوست داریم استقلال را همیشه در میادین موفق و قدرتمند ببینیم، اما به هر صورت ساز جدایی‌های اخیر استقلال، بدجوری روی اعصاب هواداران این باشگاه رژه می‌رود.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها