میلیاردر های نیمکت داغ چه کسانی هستند؟

گران ترین مربیان لیگ سیزدهم

اصولا در فوتبال همیشه بازیکنان از مربیان پول کمتری می گیرند اما این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال خلاف این را ثابت کرد.
کد خبر: ۶۳۴۱۱۸
گران ترین مربیان لیگ سیزدهم

سایت جام جم ورزشی- برخی از مربیان شاغل در این فصل از رقابت های لیگ برتر رقم نزدیک به یک میلیارد تومان و حتی بالاتر از آن قرارداد بستند. با هم نگاهی به پنج مربی گران قیمت این فصل از رقابتهای لیگ برتر و مبلغ قراردادشان می اندازیم:

1)امیر قلعه نویی: سرمربی استقلالی ها در چند سال اخیر همواره یکی از گران ترین مربیان لیگ برتری بوده و  البته در صدر قرار گرفته است. او امسال با استقلال دو میلیارد و پانصد میلیون تومان قرارداد بسته است.

 

2)زلاتکو کرانچار: سرمربی کروات سپاهان هیچ جا بهتر از ایران برای مربی گری نمی تواند پیدا کند. او اکنون دومین مربی گران قیمت لیگ برتر است. کرانچار 600 هزار دلار قرار داده بسته است.

 

3)علی دایی: سرمربی موفق پرسپولیس نیز سومین مربی گران قیمت لیگ این فصل است که گفته می شود قرارداد او بیش از یک میلیارد تومان است. البته برای او که یک بیزنس من است درآمدهای فوتبالی چندان اهمیت ندارد!

http://10.0.9.26/Media/Image/1392/10/18/635247751228985240.jpg

 

4)منصور ابراهیم زاده : مسئولان راه آهن نمی دانستند منصور خان قرار است چقدر ضعیف در تیمشان نتیجه بگیرد وگرنه چنین قرارداد نجومی با او نمی بستند. قرارداد منصور ابراهیم زاده با راه آهن چیزی حدود یک میلیارد تومان بوده است.

 

5)مجید جلالی: جلالی در این فصل از رقابت های لیگ برتر به معنای واقعی در فوتبال تبریز ریاضت کشید اما همین که بدانیم او در ابتدای فصل قراردادی معادل 880 میلیون تومان بسته بهتر متوجه می شویم او چرا تا امروز حاشیه های فوتبال تبریز را به جان خریده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها