فیلم ویدیویی جدیدی روی اینترنت منتشر شده است که در آن عدنان عرعور مفتی فتنه‌گر و تندرو سلفی آرزو می‌کند از سربازان ارتش «سفیانی» باشد، همان کسی که در اوایل عصر ظهور به نبرد با حضرت امام مهدی (عج) خواهد رفت.
کد خبر: ۶۳۲۷۴۶
شیخ سلفی و آرزوی جنگ با امام زمان (عج)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عدنان عرعور، شیخ سلفی سوری که مقیم عربستان است، در سخنانی از تریبون تبلیغاتی خود موسوم به شبکه «شذا» گفت: امیدواریم انشاء الله زیر لوای پرچم لشکر سفیانی باشیم.
 
احادیث وروایات درباره سفیانی متعدد و متواتر است. او «عثمان بن عنبسه» از فرزندان «خالد بن یزید بن معاویه است و چون از نسل ابوسفیان است، معروف به «سفیان» است. او مردی است با چهره‌ای ترسناک و آبله روست و چشمانی کبود دارد. او از سرزمینی خشک به نام «بیدا» که سرزمینی بی آب و علف در بین مکه و شام است، خروج می‌کند.
 
بخشی از لشکر سفیانی که به شام می‌رود با لشکر امام (علیه السلام) مواجه می‌شود که، لشکر حضرت حجت (علیه السلام) بر آن پیروز شده و آن را نابود می‌کند و اموال آنان به غنیمت گرفته می‌شود.
 
با رسیدن لشکر سفیانی به مدینه، به مدت سه روز هر عملی را در این شهر مباح اعلام می‌کنند و در آن به قتل و ویرانی مشغول می‌شوند. اما در راه مکه و در منطقه بیداء در زمین فرو می روند و جز سه نفر از آنان کسی زنده نمی ماند.

 دلتنگی برای اظهارات احمدی نژاد

گری سیک، استاد دانشگاه کلمبیا و عضو شورای امنیت ملی آمریکا در دوره دولت‌های فورد، کارتر و ریگان، در  یادداشتی که در پایگاه اینترنتی دیلی‌ژورنالیست منتشر شد، نوشت: از زمان انتخابات اخیر ایران حتی یک کلمه نیز از زبان دوست قدیمی‌مان احمدی‌نژاد نشنیده‌ایم. چندین سیاستمدار آمریکایی که بر مناقشه در خاورمیانه دامن می زدند، گفته‌اند که دلشان برای اوتنگ شده. اما من دلم برای او تنگ نشده است.

وی با اشاره به واقعیت‌هایی که کمتر درباره توافقنامه موقت هسته‌ای ایران و 1+۵ به آنها پرداخته شده است، مخالفان این توافقنامه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: 5عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل همان کشورهایی هستند که قطعنامه‌های شورای امنیت را امضاء کرده‌اند و بر حق ایران برای داشتن حق غنی سازی تأکید کرده اند.

گری سیک افزود: نتانیاهو از سال 1992 تکرار می‌کند ایران می‌تواند در5 سال آینده به بمب هسته‌ای دست یابی پیدا کند و وی از همان زمان این سخنان را تکرار می‌کند. این اشتباه نتانیاهو در دو دهه گذشته تکرار شده است.

وی گفت: به ادعای برخی، ایران چنان مصمم به ساخت بمب هسته‌ای است که تمام انواع این نوع تسلیحات را تحت هر شرایطی رد می‌کند، تولید اورانیوم غنی‌شده خود را کاهش می‌دهد و به بزرگترین گروه از بازرسان آژانس، اجازه زیر نظر داشتن فعالیت‌ها یش را می‌دهد. این ادعا بسی جای تأمل دارد!

عربستانی ها منتظر سقوط آل سعود

یک سند تازه ویکی لیکس اظهارات ولیعهد ابوظبی درباره نظر مردم عربستان نسبت به حکومت سعودی را بازتاب می دهد که این مقام اماراتی مدعی می شود بر اساس نظر سنجی ها 90 درصد از مردم عربستان منتظرند تا آمریکا پس از عراق به سراغ تغییر رژیم آل سعود بیاید.

به گزارش پرس تی وی این سند ویکی لیکس حاوی گفت و گوی محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد امارات با ریچارد هاس رییس شورای روابط خارجی آمریکا است.

بن زاید در سخنان خود امیر نایف بن عبدالعزیز وزیر وقت کشور عربستان را به میمون تشبیه کرده که بر اساس نظریه داروین بعدها تکامل یافته است. وی همچنین به اختلافات درونی شاهزادگان عربستانی و خصوصیات اخلاقی برخی از آنها اشاره داشته است.

واکنش ضد انقلاب به سخنان رئیس جمهور

مسعود بهنود در گفتگو با بی بی سی فارسی به انعکاس سخنان رئیس جمهور در 9 دی پرداخته با اشاره به اینکه عکس های منتشر شده درروزنامه کیهان متعلق به قبل است ادعا می‌کند: مهمترین کاری که (این روزنامه) کرده این است که از بین گفته‌های رئیس جمهور یک جمله ای را انتخاب کرده که با مذاق کیهان بیشتر سازگاری دارد.

وی افزود: آقای روحانی هم این تکنیک را بلدند. تیترهایی که در یک گفتگو داده است بعد از جلسه هیئت دولت یعنی در جلسه هیئت دولت حرف هایی که زده هم به مذاق اصلاح طلب ها و روزنامه های اصلاح طلب ها خوش آمده است هم به مذاق کیهان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
خواننده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۱
با سلام
كاش فیلم با زیرنویس این مفتی را میگذاشتید طبق روایات حتی اهل سنت سفیانی فاسد است و علنا با پیغمبر دشمنی كرده اگر گفته شما راست باشد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۱
این آقای عرعرو حق دارد از این اراجیف بگن .لیاقتش همان سفیانی است .مردك پست كثیف
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۱
آرزوی منم اینه با این كافر جنگ كنم
یگانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۱
پروردگارا ظهور قائم آل محمد را برسان و به ما توفیق بده در ركابش باشیم جانم فدای حضرت حجت بن الحسن عسگری (عج)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۱
واقعا این اسم برازنده فاسدی منحرف است كه مفتی عرعر میكنه

نیازمندی ها