هفته بیست و یکم لیگ برتر

زور دایی و گل محمدی به هم نرسید

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۶۳۱۵۸۵
زور دایی و گل محمدی به هم نرسید

سایت جام جم ورزشی- دیدار این دو تیم درحالی بدون گل مساوی تمام شد که هر دو تیم موقعیت های متعددی برای گلزنی در طول 90 دقیقه بازی داشتند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران که از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود با تساوی بدون گل پایان یافت تا سرخپوشان پایتخت در آستانه از دست دادن صدر جدول باشند.

در صورتی که استقلال بتواند فردا (شنبه) راه‌آهن را شکست دهد، صدرجدول را از پرسپولیس خواهد گرفت.پرسپولیس هم اکنون 40 امتیازی است و استقلال 38 امتیاز دارد.

نخستین اتفاق بازی در دقیقه 15 رخ داد. تیم نفت در فاصله 20 متری دروازه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما این ضربه برای نفتی‌ها حاصلی نداشت.

دو دقیقه بعد حمله گسترده بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه نفت باعث شد که بیرانوند دروازه‌بان تیم میهمان دچار اشتباه شود و یک لحظه توپی را که مهار کرده بود از دست بدهد اما مدافعان نفت اجازه ندادند که پرسپولیسی‌ها از این اشتباه استفاده کنند.

دقیقه 24 وحید امیری از نفت از سمت چپ دروازه پرسپولیس به سرعت نفوذ کرد و در حالی که می‌رفت با کوریا تک به تک شود، سیدجلال حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 32 پورعلی گنجی بازیکن زیر 22 سال تیم نفت از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه پرسپولیس زد که با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه 37 محمدرضا خلعتبری در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و شوت محکمی زد اما دروازه‌بان توپ را دفع کرد.

در حالی که چند دقیقه به پایان نیمه نخست باقی مانده بود، حمیدرضا علی‌عسگر با دروازه‌بان نفت تک به تک شد اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند ضمن اینکه علیرضا فغانی داور این دیدار، تصاحب توپ علی‌عسگر را خطای این بازیکن دید و به او کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم:

دقیقه 53: محسن مسلمان از پرسپولیس تا محوطه شش قدم نفت نفوذ کرد اما تعلل او باعث شد تا این فرصت برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 62: علی قربانی مهاجم نفت از پشت محوطه جریمه ضربه آرامی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که نیلسون آن را مهار کرد.

یک دقیقه بعد خلعتبری شانس خود را با زدن یک شوت محکم امتحان کرد اما توپ او هم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 69: بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی نصیب علی‌عسگر شد. او که تقریبا با دروازه‌بان نفت تک به تک بود، آنقدر معطل کرد که مدافعان نفت توپ را از او گرفتند.

دقیقه 77: حمله گسترده نفت روی دروازه پرسپولیس برای میزبان خطرناک شد. در این لحظه دو مهاجم نفت رودرروی دو مدافع پرسپولیس قرار گرفتند اما این مدافعان پرسپولیس بودند که توانستند توپ را از آن خود کنند.

دقیقه 85: تیم نفت موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند اما داور پیش از آن به نشانه آفساید در سوت خود دمیده بود و این گل را نپذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها