چراغ نکوداشت های جشنواره فیلم فجر روشن شد

نکوداشت هما روستا برای یک عمر تلاش هنری

نسخه اولیه فیلم «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی در حالی به دفتر جشنواره فجر تحویل داده شد که فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۲۹۳۶۵
ورود «معراجی‌ها» به دبیرخانه‌ جشنواره‌ فجر

به گزارش ایسنا، تاکنون 90 درصد فیلمبرداری فیلم انجام شده و ضبط10 درصد تصاویر باقیمانده نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس انجام می‌شود.

«معراجی‌ها» قصه تعدادی از شهدای گمنام را روایت می‌کند که قرار است در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی در دانشگاه اقدام به آشوب و جنجال می‌کنند. همین مساله باعث می‌شود دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته شوند.

محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، سیدجواد هاشمی،‌ مهرداد ضیایی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، برزو ارجمند، امیر نوری، کاوه خداشناس، حسین مهری، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، لاله صبوری، سمانه پاکدل و حدیثه تهرانی در این فیلم بازی می‌کنند.

پروژه «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در صورت انتخاب، به‌صورت نسخه سینمایی در جشنواره فجر امسال به نمایش درمی‌آید، سپس به صورت مجموعه تلویزیونی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها