حمله دوباره کرانچار به سرمربی تیم ملی

سیب و گلابی در ذهن کروش!

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان به هیچ عنوان رابطه خوبی با کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران ندارد.
کد خبر: ۶۲۹۱۰۳
سیب و گلابی در ذهن کروش!

سایت جام جم ورزشی- این دو در هفته های اخیر درباره یکدیگر مصاحبه هایی انجام داده اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بار دیگر با انتقاد از سرمربی تیم ملی فوتبال و برنامه هایش گفت: متاسفانه کروش تنها کسی است که در آسیا در زمینه تیم ملی و استفاده از بازیکنان مشکل دارد و اگر باشگاه‌های اروپایی بازیکنان را به کروش دادند، من هم بازیکنان خود را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار می‌دهم.

کرانچار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اظهارات کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی فوتبال و درخواست وی برای استفاده از بازیکنان ملی‌پوش سپاهان در اردوی تیم ملی به جای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم باشگاهی خود گفت: این صحبت‌ها، گلابی و سیب‌هایی هستند که در ذهن کروش قرار دارند اما با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا بر اساس تقویم اروپا و آمریکای جنوبی تنظیم شده، همه باید با قدرت در آن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم که فدراسیون بتواند در این زمینه با کنفدراسیون فوتبال آسیا توافق کند اما اگر فدراسیون این توافق را انجام دهد، ما موافقت می‌کنیم، هرچند که هیچ یک از مربیان کشورهای آسیایی در این زمینه حرفی نزده‌اند و مشکل کنونی فقط کروش است.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه حضور تیم‌های آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا باعث افزایش امتیازات می‌شود، بیان داشت: باشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه امتیاز جمع کنند و تقویم جام جهانی به گونه‌ای است که همه تیم‌ها زمان استراحت یکسانی داشته باشند و با تقویم کنونی از 7 می تا 15 ژوئن و زمان شروع جام جهانی، بیش از یک ماه برای تیم ملی وجود دارد.

وی با اشاره به برخوردهای متفاوت کی‌روش با این مسئله گفت: متاسفانه از بین مربیان حاضر در جام جهانی، فقط کروش اینگونه اظهار نظر کرده و این حرف‌ها به صورت مبهم مطرح می‌شود که در این زمینه باید شفاف‌سازی صورت گیرد.

کرانچار با بیان اینکه همه باید به تیم ملی کمک کنند، اظهار داشت: باید کاری کنیم که همه از فوتبال لذت ببرند و نباید با صحبت‌های بی‌پایه و اساس، زمینه این لذت‌ها را از بین برد زیرا باشگاه‌های اروپایی به هیچ وجه بازیکنان ایرانی خود را در اختیار کروش نمی‌دهند و اگر آنها این اجازه را دادند، من نیز موافق می‌کنم.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند در فوتبال تضمینی دهد، اضافه کرد: کروش به صورت طبیعی تضمینی برای صعود از مرحله گروهی نمی‌دهد و زمانی که او این تضمین را داد، من نیز بازیکنان را در اختیار تیم ملی می‌گذارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها