عناوین" جایزه ناصر حجازی " در عرصه فوتبال که قرار است اولین دوره آن توسط وب سایت شخصی ناصر حجازی خرداد ماه سال آینده برگزار شود، در 11 بخش اعلام شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۳۵
عناوین  " جایزه ناصر حجازی " اعلام شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ،عناوین این جایزه عبارتند از :

1.جایزه ناصر حجازی بهترین دروازه بان

2.جایزه ناصر حجازی بهترین مدافع

3.جایزه ناصر حجازی بهترین هافبک

4.جایزه ناصر حجازی بهترین مهاجم

5.جایزه ناصر حجازی بهترین مربی

6.جایزه ناصر حجازی بهترین مدیر

7.جایزه ناصر حجازی بهترین داور

8.جایزه ناصر حجازی بهترین پیشکسوت

9. جایزه ناصر حجازی بهترین در اخلاق

10.جایزه ناصر حجازی بهترین در رسانه

11.جایزه ناصر حجازی بهترین فیلم

جهانگیر کوثری، حمیدرضا صدر، علیرضا منصوریان، مهدی مهدوی کیا و سعید رمضانی اعضای هیات انتخاب هستند.

امیر رفیعی، مدیر مراسم " جایزه ناصر حجازی " پیرامون نحوه برگزاری آن اعلام کرد: شهریور ماه امسال به مناسبت افتتاح دوباره وب سایت شخصی ناصر حجازی، مراسمی با عنوان بزرگداشت ایشان برگزار شد که تندیس هایی به بعضی از پیشکسوتان فوتبال ایران اهداء شد تا شروعی باشد برای برگزاری مراسم "جایزه ناصر حجازی " توسط وب سایت شخصی وی که خردادماه سال آینده اولین دوره آن برگزار خواهد شد. ضمن آن که در نظر داریم تا تندیس های اهدائی را در شکلی ثابت برای تمام سالهایی که مراسم برگزار می‌شود، آماده کنیم.

رفیعی در ادامه پیرامون " جایزه ناصر حجازی " افزود: پس از بررسیهای انجام شده و با هماهنگی اعضای خانواده ناصر حجازی و تائید نهایی سعید رمضانی که نظارت کلی بر مراسم را نیز بر عهده دارد، عناوین " جایزه ناصر حجازی " در 11 بخش که از تعداد بازیکنان یک تیم فوتبال گرفته شده است، اعلام شد. جوایز به بهترین‌های فوتبال ایران در یک فصل فوتبالی در هر بخش اهدا می شود که فقط معطوف به لیگ ایران نیست و مسابقات ملی و لژیونرها را نیز در برمی‌گیرد.

رفیعی گفت: جایزه ناصر حجازی در بخش بهترین دروازه بان، مدافع، هافبک، مهاجم، مربی و داور مشخص و واضح است و نیازی به توضیح ندارد. در ارتباط با بخش مربوط به جایزه بهترین مدیر، نگاه اعضای هیات انتخاب فقط معطوف به مدیران عامل باشگاهها نخواهد بود و عملکرد تمامی مدیران فوتبال در تمامی بخشها مورد بررسی است تا در نهایت جایزه ناصر حجازی در این بخش اهدا شود.

مدیرمسئول وب سایت ناصر حجازی پیرامون سایر جوایز افزود: جایزه بهترین در اخلاق، تنها جایزه ای است که توسط مردم انتخاب می‌شود و دلیل این مهم قضاوت و درک درست آنها از برخورد و شخصیت افراد است که به خوبی آن را تشخیص می دهند و از آنجا که اخلاق ناصر حجازی نیز مورد توجه مردم بوده است و لقب اسطوره را آنها به حجازی داده اند، تصمیم گرفتیم تا انتخاب فرد برگزیده سال در اخلاق را به مردم واگذار کنیم که به وقت خود از طریق نظرسنجی در وب سایت شخصی ناصر حجازی امکان پذیر است. از شاخصه های مهم این جایزه، مردمداری و صداقت است که توضیحات لازم داده خواهد شد. جایزه ناصر حجازی در بخش بهترین در رسانه می تواند به یک برنامه تلویزیونی، یک خبرگزاری، یک روزنامه یا حتی یک روزنامه نگار، مجری و ... تعلق گیرد و رسانه را در تعریف کلی آن شامل می شود. جایزه ناصر حجازی در بخش بهترین فیلم نیز شامل فیلم یا هنرمندی است که به فوتبال توجه درست و تاثیرگذار داشته است و در نهایت جایزه ناصر حجازی در بخش بهترین پیشکسوت نیز به یک فرد که از دنیای بازی خداحافظی کرده است اما کماکان در فوتبال تاثیر گذار است، تعلق خواهد گرفت.

مدیر مراسم " جایزه ناصر حجازی " پیرامون معرفی اعضای هیات انتخاب گفت: افرادی که معرفی شدند با تائید نهایی سعید رمضانی بعنوان نماینده صاحبان امتیاز وبسایت شخصی ناصر حجازی بوده است که باید تمام بخشهای جوایز ناصر حجازی را زیر نظر داشته باشند تا در پایان یک فصل فوتبالی بین یک تا 5 نفر را در هر بخش به هیات داوری معرفی و پیشنهاد کنند تا این هیات، فرد برگزیده را معرفی کند. کار هیات انتخاب از آنجا که بررسی تمامی موارد است، سخت خواهد بود و وظیفه ای سنگین بر عهده آنها است. لیست نهایی هیات انتخاب جهت معرفی به هیات داوران در پایان فصل و در جلسه ای که با حضور تمام اعضا ء برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود که انتخابشان باید به تائید هر کدام از آنها برسد.

رفیعی پیرامون معرفی هیات داوری گفت: بزودی نام اعضای هیات داوری نیز اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها