نقش جدید ستاره جدید فوتبال برزیل

رونالدینیو خواننده شد/تصاویر

یک سایت آلمانی زبان نوشت‌: رونالدینیو گلزنی کرد اما توسط داور ایرانی از زمین اخراج شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۳۰
فغانی به ستاره برزیلی رحم نکرد

 به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان در کشور مراکش حاشیه‌های داشت. از جمله رونالدینیو،‌ اعجوبه فوتبال برزیل و مرد اسبق جهان توسط علیرضا فغانی‌، داور ایرانی دقیقه 87 از زمین اخراج شد.

تصمیمی که با اعتراض بازیکن قدیمی برزیلی‌ها همراه بود. یک روزنامه آلمانی‌زبان با درج گزارشی از این بازی نوشت: رونالدینیو هر چند در بازی منجر به برد 3 بر 2 مقابل حریف چینی گلزنی کرد اما بعد از گلزنی توسط داور به خاطر تصمیم قاطعش اخراج شد.

این نشریه ادامه داد: رونالدینیو کمی قبل از اتمام نیمه اول بازی گل مساوی را زد تا تیمش 2 بر 2 به رختکن برود. تیم او استحقاق رسیدن به این گل را داشت و او نیز از فاصله 20 متری به خوبی اقدام به گشودن دروازه‌ تیم چینی کرد.

این روزنامه ادامه داد:رونالدینیو در دقیقه 45گلزنی کرد اما این ستاره 33 ساله وقتی دقیقه 87 قصد داشت بازیکن مقابلش را دریبل زند، با خشونت یار مقابلش مواجه شد که با هر دو پا روی وی خطای خطرناک مرتکب شد. در این صحنه ستاره قدیمی با عصبانیت، خود قصد تنبیه کردن بازیکن مقابلش را داشت که با پا به زانو حریف ضربه زد. حرکتی که از دید علیرضا فغانی، داور ایرانی پوشیده نماند وی بی‌درنگ به مرد سال پیشین جهان کارت قرمز نشان داد. با این حال چون تیمش برنده شد و به مقام سوم رسید، پایان بازی در کل برای وی خوشایند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها