نوگلان حسینی در شبکه آموزش

ویژه برنامه «حسینیه تلویزیونی باز باران» امشب ساعت 20 از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید و گزارشی از محافل و دسته‌های عزاداری دانش‌آموزان را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۶۲۸۴۷۴

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، حسینیه تلویزیونی باز باران با اجرای امیر قمیشی امشب و فرداشب همزمان با اربعین حسینی میزبان سوگواران نوجوان دانش‌آموز است.

حسینی میثم تربتی، تهیه‌کننده حسینیه تلویزیونی باز باران درباره این برنامه گفت: مداحان نوجوان که در جشنواره نوگلان حسینی به عنوان مداح برگزیده انتخاب شدند، مهمان برنامه هستند و مرثیه‌سرایی می‌کنند. همچنین در بخش دیگری از برنامه با نوجوانان درباره این که چگونه مداح شدند، به گفت‌وگو خواهیم نشست.

به گفته این تهیه‌کننده، در بخش دیگر برنامه اختتامیه هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی(مداحان دانش‌آموز شهر تهران) که هفته گذشته در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، به تصویر کشیده می‌شود.

تربتی خاطرنشان کرد: گزارشی از محافل، هیات‌ها و دسته‌های دانش‌آموزی عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، همچنین تعدادی از سروده‌های دانش‌آموزی که مرتبط با عزاداری امام حسین(ع) است به عنوان میان برنامه پخش می‌شود.برنامه زنده «باز باران» به تهیه‌کنندگی امیرقمیشی و میثم تربتی هر شب ساعت 20 از شبکه آموزش پخش‌می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها