«من چه کاره‌ام؟» ادامه دارد

تصویربرداری سریال تلویزیونی «من چه کاره‌ام؟» به کارگردانی داریوش جهانگیری ادامه دارد. این مجموعه در 40 قسمت 20 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۸

تاکنون 35 درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده و تدوین و صداگذاری آن نیز به طور همزمان از سوی پرستو جنیدی در حال انجام است.

منوچهر والی‌زاده، افسانه ناصری، سهیل تاکی، پونه احمدی، فریبا طالبی و امیررضا زادسرور از بازیگران اصلی سریال هستند. آرزو ابوحمزه، تهیه‌کننده سریال «من چه کاره‌ام؟» درباره آخرین وضع این پروژه به روابط عمومی شبکه دو تلویزیون گفت: حضور پرویز عاشورنیا و فرمان فرمانی‌زاده در این سریال قطعی شده، این هنرمندان نقش پدر بزرگ و مادر بزرگ خانواده را ایفا خواهند کرد.

این مستند نمایشی که به سفارش گروه خانواده شبکه دو و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست‌جمهوری در حال تولید است، با موضوع پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ساخته می‌شود و سعی دارد نقش اعضای خانواده در گرایش افراد به مصرف مخدر یا رهایی از آن را تحلیل کند.

از دیگر عوامل سازنده این سریال می‌توان به حنانه شفیعی، سرپرست گروه تحقیق و نگارش‌/‌ محمد خدابخش، نور و تصویر‌/‌ مسعود شاهوردی، صدابردار‌/‌ فرامرز بادرامپورو طراح صحنه و لباس‌/‌ سامان شعشعه اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها