مطمئن بودم نوروزی به ما کمک می‌کند

گل محمدی: نشان می دهیم چند مرده حلاج ایم

گل‌محمدی: هجمه علیه داوران به ضرر فوتبال است

سرمربی نفت تهران معتقد است بازی تیمش با راه‌آهن سورینت یکی از داربی‌های حساس تهران است.
کد خبر: ۶۲۷۷۷۰
گل‌محمدی: هجمه علیه داوران به ضرر فوتبال است

به گزارش  ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن سورینت بیان کرد: بازی حساسی پیش‌رو داریم و با توجه به شرایط جدول راه‌آهن می‌خواهد وضعیتش را بهتر کند و ما هم به دنبال حفظ جایگاهمان هستیم. جایگاه فعلی راه‌آهن نیز به خاطر اتفاقات است. با این حال در هفته‌ گذشته تمرین های خوبی داشتیم و امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم. محروم و مصدوم هم نداریم و همه آماده‌اند. بهرام دباغ کمی دچار مصدومیت شده ولی سایر بازیکنان آماده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بازی فردا را می‌توان داربی حساس قلمداد کرد، گفت: همیشه به بازیکنان اصرار دارم که بازی خوبی را به نمایش بگذارند و از لحاظ فنی نیز بازی خوبی ارائه کنند. فکر می‌کنم که بازی داربی باشد و فکر می‌کنم دیدنی هم از آب در بیاید. در بازی قبل مقابل داماش دو امتیاز از دست دادیم. مدیرعامل داماش قبل از بازی جوی را ایجاد کرد و با صحبت‌هایش هجمه‌ای به وجود آورد. داور هم خواسته یا ناخواسته درگیر این جو سنگین شد و به راحتی از پنالتی 100 درصد ما گذشت. از تمام اهالی فوتبال خواهش می‌کنم که جو آرامی را در ورزشگاه ایجاد کنند تا داور راحت سوت بزند.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: ما هم نباید جو سنگینی ایجاد کنیم و داور را تحت فشار قرار دهیم. تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر داور می‌شکنیم اما معتقدم که باید جوی را فراهم کنیم تا این همه هجمه علیه داوران نباشد. مظفری‌زاده، سالم‌ترین و پاک‌ترین داور لیگ ماست و تجارب بین‌المللی خوبی هم دارد اما به راحتی در مورد بحث‌هایی عنوان می‌شود. این‌ها باعث شده تا داوران اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و تحت فشار روانی قرار گیرند. خودم در ابتدای لیگ به داوران اعتراض کردم اما مدیرعامل باشگاه به من تذکر کتبی و شفاهی داد. این موضوع نشان می‌دهد که نفت به دنبال سالم سازی است. امیدوارم که این جو در همه باشگاه‌ها ایجاد شود و داوران بدون دغدغه‌ قضاوت کنند.

گل‌محمدی در ادامه از جواب دادن اعتراض‌ها به داور اظهار تاسف کرد و گفت: برخی از مواقع تیم‌هایی که به داور اعتراض می‌کنند سود هم می‌برند و داور مسابقه سوت‌هایی می‌زند که به سود تیمی باشد که اعتراض کرده. این اتفاقات از نظر روانی خوب نیست. امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم. امسال سال جام‌جهانی بوده و باید هر چه بهتر بازی‌های لیگ را برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها