سرپرست پرسپولیس مطرح کرد

مد شدن مصاحبه علیه علی دایی!

صادقیان ساخت ، مسلمان زد

کام شیرین دایی و پرسپولیس

تیم فوتبال پرسولیس برای گلزنی به سایپا 72 دقیقه دندان به جگر گذاشت تا قفل دروازه حریف را باز کرده و با پیروزی در این دیدار ، جای خود را در صدر جدول تثیبت کند.
کد خبر: ۶۲۷۷۶۷
کام شیرین دایی و پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار که نیمه دوم آن زیبا تر و پر هیجان تر از 45 دقیقه نخست آن دنبال شد ، سرخ ها البته یک جورهایی خوش شانس بودند که دروازه شان در نیمه اول به روی تیم سایپا باز نشد . در نیمه اول یک ضربه سایپا به دیرک افقی دروزاه نیلسون خورد و سجاد شهباز پور نیز در ثانیه های پایانی این نیمه توپ را در شرایط تک به تک با نیلسون به اوت زد تا سرخ ها نفسی براحتی بکشند .
پرسپولیس در نیمه دوم بازی را تهاجمی تر پی گرفت تا بویژه به بازی سازی پیام صادقیان ، عرصه را بر حریف تنگ کند .
صادقیان بعد از آنکه با شوتی زیبا دیرک سایپا را به لرزه در آورد ، در دقیقه 72 نیز با نفوذی خوب و سانتری زیبا ، مسلمان را بر روی دیرک دوم دروزاه سایپا صاحب موقعیتی طلای کرد تا این بازیکن با ضربه سر دروازه سایپا را فرو بریزد .
صادقیان یک دقیقه بعد از این گل نیز با ضربه خود می رفت تا خود نیز در نقش گلزن ظاهر شود که ضربه اش برای بار دوم به دیرک دروازه سایپا نشست تا این بازیکن جوان نقشی کلیدی در پیروزی تیمش داشته باشد . پرسپولیس با این 3 امتیاز 36 امتیازی شد تا جلوتر از تراکتورسازی و نفت تهران که جمعه بازیهای خود را انجام می دهند ، به تنهایی در صدر بنشیند . هر چند که با توجه به تفاضل گا خوبش بعید به نظر می رسد که در صوزت پیروزی تراکتور و نفت ، صدر جدول را از دست بدهد .

برد شیرین ملوان در اهواز

 هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی به صورت همزمان از ساعت 15 امروز  آغاز شد. در یکی از بازی های امروز تیم ملوان بندر انزلی در اهواز با نتیجه دو بر صفر از سد استقلال خوزستان گذشت. گل های ملوان را در این بازی سیامک کورشی و جلال رافخایی به ثمر رساندند. انزلی چی ها با پیروزی امروز، 27 امتیازی شده و به رده هفتم جدول رسیدند. همچنین شاگردان ویسی با باخت امروز با همان 22 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

فجر سپاسی صفر  گسترش فولاد صفر

در دیگر بازی این هفته نیز فجر شهید سپاسی شیراز و گسترش فولاد تبریز در یک بازی سرد به تساوی بدون گل رضایت دادند. جایگاه دو تیم نیز بعد از این تساوی تغییر نکرد. تبریزی‌ها با 20 امتیاز در رده 11 و شیرازی ها با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماندند.

ذوب آهن 1 مس 1

دومین تساوی امروز هم در بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و مس کرمان حاصل شد البته این دیدار برخلاف بازی که در شیراز برگزار شد، دو گل داشت و سینا عشوری برای ذوب آهن و کریم اسلامی برای مس گلزنی کردند تا دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک برسند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها