کد خبر: ۶۲۷۱۰۸
جوهرچی: خیلی خوب است که استاد مشایخی از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا می‌رود

حسن جوهرچی در ارتباط با حرکت پسندیده فرهنگی باشگاه استقلال گفت:‌ باشگاه استقلال بسیار کار خوب و ارزنده‌ای را انجام داد

 به گزارش جام جم ورزشی ، حسن جوهرچی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در ارتباط با حرکت پسندیده فرهنگی باشگاه استقلال گفت:‌ باشگاه استقلال بسیار  کار خوب و ارزنده‌ای را انجام داد. استاد مشایخی به عنوان یک اسطوره در سینمای ایران و آسیا مطرح هستند و چه بهتر که ایشان از سوی باشگاه استقلال به عنوان سفیر فرهنگی به کشور اسپانیا اعزام شوند.
 این بازیگر تلویزیون و سینما افزود: این اتفاقاتی که در فضای مجازی از سوی عده‌ای از هموطنان صورت گرفت بسیار زشت و دور از ادب بود و من را به شخصه خیلی ناراحت کرد. بسیاری از مردم ایران از این خوشحال هستند که ما با تیم‌‌ملی آرژانتین همگروه و با مسی بازی می‌کنیم این نکته‌ای است که مسی هم باید از آن اطلاع پیدا کند.
این هنرمند استقلالی در ادامه در خصوص شرایط استقلال گفت: من فکر می‌کنم استقلال در نیم‌فصل اول یک مقدار دچار بدشانسی شد، اما خوشبختانه در نیم‌فصل دوم بدشانسی‌های این تیم کمتر شده و خیلی بهتر نتیجه می‌گیرد.
 جوهرچی افزود: اگرچه قهرمانی در لیگ کار دشواری است اما با توجه به مدیریت قوی دکتر فتح‌الله‌زاده، کادرفنی با تجربه و بازیکنان توانمند استقلال من فکر می‌کنم این تیم بتواند امسال قهرمانی در لیگ را متعلق به خود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها