سرمربی استقلال تهران گفت: متاسفانه مشکلات همواره در کنار امیر قلعه‌نویی است. وقتی که قلعه‌نویی هست، پول نیست. وقتی که قلعه‌نویی نباشد، پول هست. او همانند چند وقت اخیر از اظهارنظر درباره تیم ملی فوتبال خودداری کرد.
کد خبر: ۶۲۷۰۸۹
ادامه روزه سکوت قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین سه‌شنبه آبی‌ها با بیان اینکه تیمش در بازی گذشته نمایش بدی را از خود نشان نداد، خاطرنشان کرد: مهم گرفتن سه امتیاز در آن بازی بود. در بازی پیش‌رو مقابل صبا نیز کار سختی داریم. این تیم خوب و با برنامه بازی می‌کند و نباید فراموش کنیم که باید در شهر قم به مصاف این تیم برویم. البته به نتایج صبا کاری نداریم. صبا خوب و با برنامه بازی می‌کند.
سرمربی استقلال در پاسخ به سئوالی درباره غیبت چند بازیکن این تیم در تمرین روز سه‌شنبه نیز خاطرنشان کرد: بهتر است کلمه غیبت را در مورد آنها به کار نبریم. بعضی‌ها مصدوم و در کلینیک حاضر هستند. بعضی‌ها هم مشغول تمرین‌های آماده‌سازی.

قلعه‌نویی درباره وضعیت ساموئل نیز گفت: او به خاطر مشکل مالی در کنار تیم حضور ندارد. مسئولیت من مربوط به مستطیل سبز می‌شود. البته همه ما تلاش می‌کنیم مشکلات را حل کنیم و به خاطر مردم و پیراهن استقلال از این تلاش دست برنمی‌داریم. مطمئنا آیندگان درباره ما قضاوت خواهند کرد.


قلعه‌نویی درباره محرومان و مصدومان بازی آینده استقلال نیز گفت: در بازی مقابل صبا محمد قاضی را در اختیار نداریم و احتمالا هاشم بیگ‌زاده نیز تا دو هفته در کنار تیم ما نباشد.

او درباره وضعیت پژمان منتظری نیز اظهار کرد: در جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده داشتیم، بر ماندن پژمان منتظری و حل مشکل او تاکید کردیم. البته فراموش نکنیم که منتظری تاکنون پولی را دریافت نکرده است.

 به گزارش ایسنا ، قلعه‌نویی از پاسخگویی به پرسشی درباره تیم ملی و هرگونه اظهارنظری در این باره خودداری کرد. سرمربی آبی‌پوشان که مدتی است این رویه را درباره تیم ملی در پیش گرفته و تاکنون درباره قرعه‌کشی جام‌جهانی اظهارنظر نکرده، به خبرنگاران حاضر در تمرین سه‌شنبه استقلال گفت، فقط در مورد تیمش صحبت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها