سه کتابی که قصد داریم به شما معرفی شان کنیم از مجموعه کتاب های انتشارات همشهری است و ما مطمئنیم که اگر اهل مطالعه باشید از خواندن شان لذت خواهید برد .
کد خبر: ۶۲۶۹۱۵
این سه کتاب مهمان کتابخانه تان می شود ؟

بگو آ آ آ ، روایت یک شغل

خشت اول این کتاب را که بخوانید همه چیز برای تان روشن می‌شود. می‌فهمید که کتاب داستان تجربه های بدیع است. تجربه هایی که همه آدم ها نمی توانند آنها را داشته باشند اما حالا که صاحبان شان اعتماد کرده‌اند و دیده های شان را با دیگران به اشتراک گذاشته اند، این تجربه های بی نظیر، تبدیل می شود به تجربه های همه مخاطبان کتاب که آنها را با ذوق ورق می زنند.

آنوقت اگر از اول هفته فقط روزی یک خاطره از کتاب را بخوانید در شانزدهمین روز که خاطره ها تمام شود، یک روز پزشک متخصص زنان و زایمان بوده‌اید، یک روز خیاط، یک روز مهندس برق قدرت، یک روز معلم رانندگی، یک روز کتابفروش، یک روز دبیر سرویس حوادث، یک روز کارمند هتل، یک روز رزیدنت کودکان، یک روز چایچی، یک روز دندانپزشک، یک روز معلم انشاء، یک روز نگهبان کارگاه ساختمانی، یک روز بستنی فروش، یک روز فیزیوتراپ، یک روز فروشنده لوازم آرایشی و سرانجام یک روز معلم نقاشی کودکان.

دوست دارید این خاطره ها را بخوانید؟ بروید تهران، بلوار آفریقا، بلوار گلشهر ، پلاک 13 ( برج آی تک ) ، طبقه هفتم ، واحد 64 و آنوقت به فروشنده بگویید « بگو آ آ آ » خودش می فهمد منظورتان همان کتابی است که مجموعه خاطرات مشاغل گوناگون را دارد و این طوری فقط با 4500 تومان ، صاحب 16 تجربه شغلی بی نظیر می‌شوید.

زنان و 10 راه زندگی

زندگی را تصور کنید که در آن هر روز با هیجان روزی که در پیش دارید از خواب بر می خیزید و مطمئن هستید که وقتی شب به خواب می روید می توانید بگویید « چه روز بی نظیری بود !» کتاب « زنان و 10 راز زندگی » نوشته باربارا دی آنجلیس با همین رویا آغاز می‌شود و حقیقتاً هدف اصلی نویسنده که از جمله روانشناس ها و نویسنده های سرشناس دنیاست ، همین است.

به قول مترجم کتاب: جان سخن این که این کتاب یک هدیه است؛ البته هدیه ای نه از طرف من به شما، بلکه از طرف شما به خودتان. ممکن است بر این باور باشید که این کتاب را به این دلیل می‌خوانید که جالب و جذاب است، یا به دلیل این که دوستی آن را به شما داده است اما من یک راز با شما در میان می گذارم. شما این کتاب را به این دلیل در دست گرفته اید که برای شما اینک زمان دریافت یک هدیه رسیده است هدیه ای از جانب خدا....

برای خرید کتاب زنان و 10 راز زندگی، با ترجمه عاطفه صادقی، که به بیان راهکارهایی برای بهبود زندگی زنان می‌پردازد، هم باید به همانجایی بروید که برای خرید کتاب « بگو آ آ آ » رفته اید منتها این بار باید 12 هزار تومان بپردازید.

معنی شناسی کاربردی

کتاب « معنی شناسی کاربردی» ، نوشته کورش صفوی ، یک کتاب عجیب است با طرح روی جلدی عجیب با محتوای عجیب که مسلما ، اگر دانشجوی ارتباطات یا زبان شناسی یا مخاطبی با سلایق خاص هستید و دنبال خواندن کتابی متفاوت و جذابید باید سراغش بروید. می پرسید مگر چه دارد که این همه « عجیب » در توصیفش مصرف کرده‌ ایم؟

هدف این کتاب معرفی شاخه ای از معنی شناسی زبانی است که موضوعش مطالعه معنی در هنگام کاربرد زبان است. معنی شناسی کاربردی ابزارهای خود را از معنی شناسی نظری وام گرفته و برای تحلیل معنی در جریان کاربرد زبان به کار می بندد. این کتاب به بیان چیستی معنی شناسی، نقش های زبان ، شاخه های معنی شناسی کاربردی،بافت، ارجاع به جهان خارج، نظریه‌های معنایی، ملاک‌های صوری متن، ملاک های نقشی متن، معنای غیر کلامی، معانی فرهنگی – اجتماعی، انتقال معنایی ، واقعیت شکنی و سبک می پردازد.

شاید اگر رشته تحصیلی تان با این مباحث مرتبط نباشد به نظرتان کمی پیچیده بیاید اما نکته این است که نثر کتاب به شدت روان و قابل فهم است و به همین علت حتی اگر رشته تحصیلی تان مرتبط با آن نباشد از آن لذت خواهید برد. می خواهید کتاب را بخرید؟ بروید به همان نشانی کتاب بگو آ آ آ، و این بار 8 هزار تومان بپردازید. کتاب نو، مبارک تان باشد.

مریم یوشی زاده - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها