ذوالقدر به فکر برگزاری مجمع باشد

ساعی: فردا در انتخابات شرکت می‌کنم

ایران با سه مدال برنز به کار خود در مسابقه های تکواندو جایزه بزرگ منچستر که یکی از مسابقه های انتخابی المپیک بود، پایان داد .
کد خبر: ۶۲۶۵۱۳
بهانه ای که منچستر دست منتقدان تکواندو داد

به گزارش جام جم ورزشی ، این خبر از صبح امروز دستمایه بسیاری از نقدهای فدراسیون تکواندو قرار گرفت.با آنکه پیکارهای منچستر فقط یک مرحله از هشت مرحله انتخابی المپیک ریو است اما سیل انتقادات از فدراسیون تکواندو آغاز شده است آن هم در شرایطی که یک هفته دیگر مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو با سرمربی جدید خود بیژن مقانلو در رقابت های منچستر بر روی شیاپ چانگ رفت اما نتایج این تیم نشان داد وی در دو هفته کار خاصی صورت نداده  هر چند تیم ملی تکواندو با نفراتی که دارد کاملا جا افتاده است.

به دنبال این نتیجه برخی از منتقدان غیبت مربیان سرشناس تکواندو را عامل ضعف نتیجه گیری قلمداد کردند.مربیانی مانند رضا مهماندوست و مرتضی کریمی که پیش از این با تیم ملی تکواندو نتایج بسیار خوبی گرفتند اما عده ای دیگر اعتقاد دارند بحث فنی تیم ملی در این روزها که همزمان شده با انتخابات فدراسیون تکواندو فراموش شده و منتقدان در پی حمایت از کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات هستند تا اینکه بخواهند نتایج تیم ملی را نقد کنند.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو دو کاندیدای سرشناس به نام های محمد پولادگر و هادی ساعی دارد.پولادگر سالها ریاست فدراسیون را بر عهده داشته با افتخارات زیادی در مجمع آینده شرکت می کند از طرفی هادی ساعی نیز با مدال آوری در المپیک و جهانی رقیب سرسخت پولادگر در انتخابات است.

پیکارهای منچستر در آستانه برگزاری انتخابات و اختلافات مربیانی مانند مهماندوست و کریمی با پولادگر ، تکواندو را از آرامش دور کرده است.برگزاری مجمع  و انتخاب رئیس جدید دوره 4 ساله فدراسیون تکواندو می تواند به بسیاری از حرف و حدیث های این ورزش مدال آور پایان داده و ورزش ایران را دوباره به مدال آوری تکواندو در عرصه های متعدد امیدوار کند.     

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها