هادی ساعی با تصریح بر اینکه منعی برای حضور خود در انتخابات فدراسیون تکواندو وجود ندارد ، گفت : فردا در مجمع انتخابات فدراسیون شرکت خواهد کرد .
کد خبر: ۶۲۸۲۵۲
ساعی: منعی به لحاظ قانونی برای حضور در مجمع تکواندو ندارم

به گزارش جام جم ورزشی ،این در حالی است که سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده افراد شاغل در شورای شهر حق شرکت در انتخابات ریاست فدراسیونهای ورزشی را ندارند. موضوعی که دارنده دو مدال طلای المپیک آن را رد کرده و می گوید: چنین قانونی وجود ندارد.

ساعی در مورد اینکه با اعلام سازمان بازرسی کل کشور وضعیتش برای شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو چیست؟ به ایسنا گفت: در وهله اول باید بگویم چنین قانونی وجود ندارد و اگر قرار باشد چنین چیزی را هم مطرح کنند، باید قبلا به ما اعلام می‌کردند.
وی افزود: بنده صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان بودم و آنجا چیزی در مورد این نامه به من نگفتند.
قهرمان تکواندوی جهان در پاسخ به این سئوال که آیا از ارسال چنین نامه‌ای توسط سازمان بازرسی کل کشور مطلع است، گفت: هنوز چیزی در این باره من نگفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون برنامه‌اش برای شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو چیست و آیا فردا در مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون شرکت خواهد کرد گفت: برنامه من مشخص است و ان‌شاءالله فردا در مجمع انتخاباتی این فدراسیون شرکت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها