دانش‌آموز، دانشجو، استاد دانشگاه یا مربی یک آموزشگاه هستید و گاهی مجبورید درباره محتویات، نمودارها یا جدول‌های یک فایل روبه‌روی چند نفر سخنرانی کنید؟
کد خبر: ۶۲۶۴۶۲
هوشمندانه سخنرانی کنید

خب حتما با دو مشکل عمده نشان دادن یک موضوع روی تصویر پروژکتور و حرکت بین صفحات فایل سخنرانی خود روبه‌رو بوده‌اید. حالا اکس‌ـ‌پرزنتر (‌X -Presenter ‌) همراه برنامک قابل نصبی که همراهش عرضه شده می‌تواند مشکل شما را برای همیشه حل کند. این ابزار که به درگاه جک 5‌/‌3 میلی‌متری بالای آیفون وصل می‌شود مجهز به نور لیزر قرمز رنگی است که می‌تواند هنگام سخنرانی به کمک شما بیاید. در ضمن با برنامک آن می‌توان فایل اطلاعات را ورق زد، تصاویر را نشان داد یا فیلم‌ها را پخش کرد.

تلفن‌زدن هنگام اسکی

زمستان کم‌کم از راه می‌رسد و فصل برف و ​ورزش​های​زمستانی بزودی آغاز خواهد شد. در این میان دل آنهایی که عاشق اسکی هستند از همین حالا به تپش افتاده است. اما در روزگار تلفن‌های هوشمند و اتصال همیشگی به اینترنت، دور بودن از دنیای آنلاین می‌تواند لذت اسکی را کاهش دهد، بویژه با آن شیشه‌های کدر عینک‌های اسکی. اسنو2 عینک اسکی بخصوصی است که می‌تواند از طریق وای فای یا بلوتوث به تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون شما وصل شود و با دکمه‌های ساده و چند جهته خود، لذت جواب دادن به تلفن یا مرور اینترنت در حین لیزخوردن روی پیست اسکی را برایتان فراهم آورد.

خودروهای بلوتوثی

خودروهای امروزی متاسفانه هنوز بدون اتصال بلوتوثی هستند. پس اگر می‌خواهید فایل‌های موسیقی یا دروس کلاس‌های زبان ضبط شده روی تلفن‌همراهتان را از طریق دستگاه پخش خودروی خود گوش کنید، لازم است یک گیرنده بلوتوث کینیوو را به خودروی خود اضافه​کنید. به این ترتیب می‌توانید هنگام رانندگی و با استریم فایل‌های صوتی دستگاه تلفن اندروید یا آی.او.اس خود، از آهنگ‌های جدید لذت ببرید.

یو.اس.بی دوطرفه

این روزها استفاده از حافظه‌های یو.اس.بی بسیار معمول شده است و تقریبا هر کسی که با رایانه سر و کار دارد، یکی از آنها را در جیب یا کیف خود دارد. اما مشکل اینجاست که معمولا فایل‌های شخصی کنار فایل‌های کاری و اداری ذخیره می‌شود و امنیت عکس‌ها و ویدئوهای خانگی همواره در خطر است. اما این مشکل با وجود این
یو.اس.بی دوطرفه برای همیشه حل خواهد شد. هشت گیگابایت ظرفیت این حافظه با توجه به نیاز بین دو سر آن قابل تقسیم ‌است.

این موس دیگر موش نیست

سال‌هاست اهالی سیاره مجازی صفر و یک‌ها به شکل ویژه و تکراری موس‌ها عادت کرده‌اند و راستش را بخواهید با وجود این همه تغییر در فناوری، ثابت ماندن طرح و ایده این ابزار کارآمد کمی کسل‌کننده و حتی مایوس‌کننده شده است. به همین دلیل طراحان همواره تلاش دارند تغییری در آن به وجود آورند که در آخرین مورد، طراح تلاش کرده​اند تا این موس را به شکل فلش معروفی که موس آن را در صفحه‌نمایش حرکت می‌دهد، بسازند. بد هم نشده است! نظر شما چیست؟

دوچرخه‌ها هم صاحب رایانه شدند

اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، حتما می‌دانید برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای اطلاعات محیطی و آنالیز میزان انرژی که سوزانده‌اند از اهمیت زیادی برخوردار است. رایانه واهوو، یک ابزار جمع‌آوری داده محسوب می‌شود که ارتفاع از سطح دریا، سرعت حرکت، میزان صاف بودن یا دست‌انداز دار بودن مسیر و کلی اطلاعات دیگر را جمع‌آوری کرده و از طریق بلوتوث به تلفن آیفون شما منتقل می‌کند. دوچرخه‌سوار از این طریق می‌تواند تمرینات خود را بر اساس اطلاعات کسب کرده و توانمندی‌های خود برنامه‌ریزی کند.

اینترنت همراه

کافی است این روتر خانگی را به دوشاخه برق بزنید تا اینترنت را همراه خود به هر جایی ببرد. سرعت و ظرفیت کافی و اندازه کوچک این دستگاه باعث می‌شود تا برای دانشجویان یا کسانی که دائم در سفر هستند مناسب باشد تا همواره به اینترنت دسترسی داشته و در ضمن بتوانند از طریق آن ابزارهای مجهز به وای فای را به هم وصل کنند.

ایربگ برای تلفن‌همراه

شرکت هوندا یکی از محبوب‌ترین اختراعات صنعت خودروسازی را به دنیای تلفن‌های همراه آورده است. این شرکت قاب تلفنی را ساخته که مجهز به شش کیسه هوای مینیاتوری است. این کیسه‌ها که به وسیله کپسول‌های خیلی کوچک حاوی گاز کربنیک پر می‌شوند، در زمان برخورد تلفن به زمین در عرض چند میلی ثانیه پر باد شده و جلوی ضربه ویرانگر به تلفن گران‌قیمت و اطلاعات ارزشمند ذخیره شده در آن را می‌گیرد. هوندا قصد تولید انبوه این محصول را ندارد و صرفا برای تفنن این نمونه را ساخته است./ ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
جالبه ،دوستش دارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها