ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد سال 92 از دی آغاز می‌شود

ثبت‌نام کنکور ارشد و دکترای دانشگاه آزاد از 30 آذر

ثبت‌نام دو آزمون ارشد و دکترای 93 دانشگاه آزاد اسلامی از سی‌ام آذر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۳۸۴

به گزارش مهر، بر اساس تصمیم اتخاذ شده در دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام کنکور دکترای 93 این دانشگاه از سی‌ام آذر در سامانه www.azmoon.org آغاز می‌شود.

آزمون دکترای 93 دانشگاه آزاد پیش از کنکور دکترای سازمان سنجش و در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین فرآیند ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد سال 93 این دانشگاه، سی‌ام دی‌ماه 92 آغاز می‌شود.

کنکور کارشناسی ارشد سال آینده برگزار و ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد سال 92 نیز از دی‌ماه 92 فعال می‌شود.

آغاز تکمیل ظرفیت پیام نور

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان تکمیل ظرفیت پیام نور و موسسات غیرانتفاعی می‌توانند از اول تا پنجم دی ماه 92 براساس شرایط مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش که در تاریخ بیست و پنجم آذر92 منتشر می‌شود، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با فارس افزود: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت پذیرش برای بهمن‌ 92 در برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 92 و براساس سوابق تحصیلی در نشریه پیک سنجش در دوشنبه بیست وپنجم آذر 92 منتشر و روی سایت سازمان نیز قرار داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمامی متقاضیان می‌توانند براساس شرایط و ضوابط مندرج در اطلاعیه مذکور از یکشنبه اول دی‌ ماه 92 تا پنجشنبه پنجم دی ماه‌ 92 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به ثبت‌نام، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

توقف بورسیه خارج برای دانشجویان دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این‌که این دانشگاه بورسیه خارج برای دانشجویان ندارد، گفت: در مقابل به منظور جذب هیات علمی با اعلام فراخوانی به جذب 1600 دانشجوی بورس برای تامین اعضای هیات علمی این دانشگاه اقدام خواهد شد.

به گزارش مهر، حمید میرزاده افزود: هم‌اکنون دانشجویان بورسیه به خارج اعزام نمی‌شوند، زیرا در داخل دانشگاه آزاد همه رشته‌های مورد نیاز وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد از ادامه بورسیه دانشجو در داخل کشور خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس دانشجویان در داخل دانشگاه آزاد به عنوان بورسیه پذیرش می‌شوند تا به‌عنوان استاد و اعضای هیات علمی در این دانشگاه به‌فعالیت خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: در این زمینه برنامه داریم تا 1600 نفر به‌عنوان عضو هیات علمی و بورسیه جذب کنیم.

میرزاده با بیان آن‌که بزودی فراخوانی در این زمینه اعلام می‌شود، اظهار کرد: با اعلام این فراخوان 1100 نفر با مدرک دکتری و 500 نفر دانشجوی دوره دکتری که از طرح جامع خود دفاع کردند و یکی دو سال از تحصیل آنها باقی مانده است بورسیه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها