حتی مکمل هم استفاده نکردم

اشک های علی اکبری در ورزش از نگاه دو/آبرویم را به من بازگردانید

من آنقدر از اعلام دوپینگ مجددم می ترسیدم که حتی از کلمن آبی که همه بچه ها می خوردند آب نمی خوردم.
کد خبر: ۶۲۵۵۶۳
اشک های علی اکبری در ورزش از نگاه دو/آبرویم را به من بازگردانید

امیر علی اکبری دقایقی قبل  مهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود و در مورد دوپینگش توضیحاتی ارائه کرد. علی اکبری گفت: من آنقدر از اعلام دوپینگ مجددم می ترسیدم  که حتی از کلمن آبی که همه بچه ها می خوردند آب نمی خوردم. روزی 12 هزار کالری می سوزاندم و 8 هزار کالری پروتئین می خوردم ولی باز مکمل مجاز هم مصرف نمی کردم.

قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد فقط به یک نفر مشکوک است و آن هم ماساژور تیم ملی آذربایجان است. داستان از این قرار بوده که علی اکبری قبل از فینال مسابقات جهانی به دلیل دردی که داشته به اتاق ماساژ تیم ملی آذرباییجان می رود تا توسط ماساژور سابق تیم ملی ایران که اکنون ماساژور آذربایجان است درمان شود. در پایان ماساژ این فرد یک پودر زیرزبانی به کشتی گیر سنگین وزن ما می دهد بعد هم می گوید که خیالت راحت باشد که دوپینگت اعلام نمی شود. علی اکبری اسمی از این دوست سابقش به زبان نیاورد ولی جالب است بدانید منظور او "ریف بهادینوف رفتوف" ماساژور و بدنساز سابق تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران است که پس از چند سال فعالیت در کشورمان به درخواست وسوسه کننده آذربایجانی‌ها پاسخ مثبت داد و برای حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی این کشور به توافق رسید. حالا هم علی اکبری می گوید آذرباییجانی ها به خاطر پشت کردن او به کشور آنها این بلا را سر او آوردند. علی اکبری با تشبیه حالش به حال یک اعدامی گفت: اگر حرف مافیای کشتی درست باشد من الان هم باید دوپینگی باشم چون این ماده 6 ماه در بدن افراد می ماند. از مسئولان وادای کشورم خواهش می کنم بیایند به مردم ثابت کنند که علی اکبری دوپینگی نیست. بیایید همین الان از من تست بگیرید تا تمام مردم کشورم متوجه شوند من دوپینگی نیستم و فقط به عشق اونها کشتی گرفتم. من کشتی را نمی خواهم، آبروی من را برگردانید.

بغض اجازه نداد امیر علی اکبری حرف هایش را ادامه دهد و او حسابی اشک ریخت. بهداد سلیمی و امید نوروزی هم به حمایت از علی اکبری روی خط آمدند و به قهرمان کشورمان روحیه دادند. فردین معصومی هم روی خط آمدند و خودش هم بغض کرد و نتوانست جملاتش را درست ادا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
دوپینگ كردی حالا گریه میكنی چرا رفتی پیش ماساژور اذربایجان

نیازمندی ها