روی خط جام​جم ورزشی

صعود 32 تیم در لیگ اروپا

مرحله گروهی لیگ اروپا با قطعی شدن صعود 24 تیم برتر گروه‌های دوازده‌گانه به پایان رسید.
کد خبر: ۶۲۵۵۴۰

والنسیای اسپانیا و سوانسی‌سیتی انگلیس از گروه A، رازگراد بلغارستان و ادسای اکراین از گروه B، سالزبورگ اتریش و ایسبرگ دانمارک از گروه C، روبین کازان روسیه و ماریبور اسلوونی از گروه D، فیورنتینای ایتالیا و دنیپروی اکراین از گروه E، اینتراخت فرانکفورت آلمان و مکابی رژیم اشغالگر قدس از گروه F، خنک بلژیک و دیناموکی‌یف اکراین از گروه G، سویا اسپانیا و لیبرک جمهوری چک از گروه H، لیون فرانسه و رئال بتیس اسپانیا از گروه I، ترابوزان اسپور ترکیه و لاتزیو ایتالیا از گروه J، تاتنهام انگلیس و ماخاچکالای روسیه از گروه K، الکمار هلند و پائوک سالونیکای یونان از گروه L 24 تیمی هستند که در مرحله بعد در کنار تیم‌های شاختاردونتسک اکراین، یوونتوس ایتالیا، بنفیکای پرتغال، ویکتوریا پلژن جمهوری چک، بازل سوئیس، ناپولی ایتالیا، پورتوی پرتغال و آژاکس هلند که در لیگ قهرمانان اروپا در گروه‌های خود عنوان سومی را به دست آوردند به صورت حذفی دیدار خواهند کرد. قرعه‌کشی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان روز دوشنبه برگزار خواهد شد.‌

بالوتلی: اطمینان دارم انگلیس را می‌بریم

ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا اظهار کرد تیم کشورش در جام جهانی قطعا انگلستان را می‌برد.

انگلستان و ایتالیا در جام جهانی 2014 برزیل با یکدیگر در یک گروه قرار گرفته‌اند. ماریو بالوتلی بیست و سه ساله که هم‌اکنون در میلان بازی می‌کند، گفت: برزیل مکانی ایده‌آل برای من است تا خودم را به عنوان مهاجم شماره یک فوتبال دنیا معرفی کنم. این بازیکن همیشه جنجالی تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان گفت: تیم ملی ایتالیا از انگلستان قوی‌تر است و تاریخ نشان داده که ما همیشه بهتر از آنها بوده‌ایم. فکر نمی‌کنم ایتالیا در برزیل مقابل انگلیس مشکلی داشته باشد.

ابراهیموویچ را به منچستر بیاورید

یکی از مربیان سابق منچستریونایتد به مویس سرمربی این تیم پیشنهاد داده زلاتان ابراهیموویچ را به این باشگاه بیاورد تا با کمک این بازیکن از بحران کنونی فرار کند.

این پیشنهاد رابی ساواژ مورد پذیرش هم واقع شده است. مویس اظهار داشته در آرزوی داشتن بازیکنی همچون ابراهیموویچ است، اما می‌داند که این اتفاق فعلا عملی نمی‌شود.

راسل: برای حفظ مسی هر کاری می‌کنیم

رئیس باشگاه بارسلونا گفت این باشگاه برای حفظ مسی هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد.ساندرو راسل گفت: مسی با ارزش ترین چیزی است که در اختیار داریم، پس برای خوشحال کردن او هر کاری می‌کنیم. راسل در ادامه با رد همه شایعات مربوط به جدایی مسی و پیشنهاد تیم‌هایی همچون موناکو گفت: قرارداد جدید با مسی هنوز امضا نشده، اما مسلم است که ما هرگز او را از دست نمی‌دهیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر بخواهیم با مسی تمدید کنیم او به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا تبدیل می‌شود.

دی ماریا از رئال می‌رود

سرمربی رئال مادرید پیش از این عنوان کرده بود علاقه‌ای به جدایی ملی‌پوش آرژانتینی خود یعنی آنخل دی ماریا ندارد، اما رئیس این باشگاه تصمیم به فروش این بازیکن به موناکو دارد. رئال مادرید 541 میلیون یورو بدهی دارد و شاید تصمیم برای فروش دی ماریا به همین دلیل باشد. به گفته منابع اسپانیایی این ملی‌پوش آرژانتینی تمایلی برای ماندن در رئال ندارد و می‌خواهد جدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها