اختصاصی جام جم ورزشی

احتمال پایان لیگ سیزدهم در 28 اسفندماه

سازمان لیگ مدعی شد این توانایی را دارد که لیگ را در تاریخ 28 اسفندماه سال جاری به پایان برساند.
کد خبر: ۶۲۴۹۹۱
احتمال پایان لیگ سیزدهم در 28 اسفندماه

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که اختلافات سرمربی تیم ملی فوتال کشورمان با تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به قوت خود باقیست، از سازمان لیگ خبر می رسد که مدیرانش آمادگی خود را برای به پایان رساندن لیگ در تاریخ 28 اسفندماه سال جاری اعلام کرده اند.
بر اساس این گزارش، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در گفت وگو با مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرده که سازمان لیگ این توانایی را دارد که لیگ را در تاریخ 28 اسفندماه به پایان برساند تا بازیکنان زودتر از آنچه که کی روش برنامه ریزی کرده، در اختیار تیم ملی قرار گیرند.
این پیشنهاد تاج در شرایطی ارایه شده که تیم های ایرانی حاضر در آسیا از ششم اسفند ماه سال جاری وارد لیگ قهرمانان می شوند و بسیاری از ملی پوشان در صورت همراهی تیم های باشگاهی خود باید در لیگ قهرمانان به میدان بروند.
اما از سوی مقابل کروش اعلام کرده هر بازیکنی که دیرتر از 22 فروردین ماه سال 1393 خود را به مربیان تیم ملی معرفی کند، شانسی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی برزیل ندارد و در این میان ملی پوشانی که در تیم هایشان در لیگ قهرمانان به میدان می روند مستاصل مانده اند که پایان این داستان چگونه خواهد بود.   
به نظر می رسد مدیران سازمان لیگ پیش از آنکه در تلاش برای به پایان رساندن لیگ در سال 1392 باشند، باید فکری به حال باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کنند تا این شاید مشکل کهنه میان آنها و کی روش سرانجام حل شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها