با «نادر قاضی‌پور»، نماینده مجلس

هیچ‌وقت رئیس‌ جمهور نمی‌شوم

وزیر آموزش و پرورش امروز برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور و جواد جهانگیرزاده نمایندگان مردم ارومیه درباره به‌کارگیری نیروهای غیر متخصص در بدنه آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش مجلس رفت.
کد خبر: ۶۲۴۵۵۸
جهانگیرزاده و قاضی پور از جواب وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند

« نادر قاضی پور» نماینده مردم ارومیه در گفت‌و گو با جام‌جم آنلاین از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: وزیر برای پاسخگویی به سوالی درباره بکارگیری مشکوک برخی افراد در بدنه وزارت آموزش و پرورش به مجلس دعوت شده بود، اما پاسخ‌های وی ما را قانع نکرد.

نادر قاضی پور و جواد جهانگیرزاده در سوال خود از وزیر علوم خواستار توضیح وی درباره بکارگیری بستگان و اقوام برخی مسئولین در بدنه وزارت علوم بوی‍‍ژه در باشگاه‌های فرهنگیان و بهداری آموزش و پرورش شده بودند.

به گفته قاضی پور 700 باشگاه فرهنگی و 120 مرکز بهداری زیر نظر وزارت آموزش و پرورش هستند که برخی انتصاب‌ها در این مراکز نشان‌دهنده انتصاب افراد غیر متخصص و همچنین بستگان برخی مدیران در مدیریت این بخش‌هاست.

نادر قاضی پور تأکید کرد: پاسخ وزیر علوم قانع کننده نبود و از آنجا که سوال از اهمیت برخوردار است در آینده به صحن مجلس خواهد آمد تا وزیر آموزش و پرورش درباره این سوال در صحن علنی مجلس به نمایندگان پاسخ دهد.

وی همچنین از حضور نمایندگان وزارت نفت در کمیسیون انرژی مجلس برای پاسخگویی به اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌ها خبر داد و گفت: متاسفانه جواب نمایندگان وزارت نفت برای اعضای هیئت تحقیق و تفحص قانع کننده نبود و تحقیق و تفحص از این نهادها همچنان در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها