تبعات تن دادن به خواسته های مدیرعامل پیشین پرسپولیس

بند عجیب در قرارداد مهاجم جدید استقلال!

با گذشت چند ماه از قرارداد مهاجم جدید استقلال، حالا مشخص شده که بند عجیبی دراین قرارداد گنجانده شده است.
کد خبر: ۶۲۳۷۸۰
بند عجیب در قرارداد مهاجم جدید استقلال!

به گزارش جام جم ورزشی، باشگاه استقلال تهران در شرایطی اقدام به خرید کبه کرده که به تازگی مشخص شده امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه داماش( تیم سابق کبه) در توافق با علی فتح الله ازده، بند عجیبی را در قرارداد این بازیکن آفریقایی گنجانده است.
طبق توافق مدیران عامل داماش و استقلال ، آبی پوشان تهرانی بابت استفاده از کبه آن هم برای نیم فصل قراردادی به ارزش 200 میلیلون تومان امضاء کرده اند. جالب اینکه تا به امروز کبه حتی 10 دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده است.
اما بند جالب در قرارداد کبه و استقلال آنجاست که در این قرارداد قید شده ؛ اگر کبه از استقلال به هر تیمی دیگری برود، 60 درصد از مبلغ قراردادش، برای باشگاه داماش است!
گویا در روزهایی که استقلال مشتری پروپا قرص کبه شده بود، عابدینی که سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را هم داشته با درایت خاصی این بند را در قرارداد مهاجمش گنجاند تا درآینده منافع باشگاه داماش تامین شود. در قرارداد علیرضا جهانبخش با باشگاه نایمخن هلند نیز چنین بندی گنجانده شده است.
در خصوص قرارداد کبه با استقلال باید به این نکته نیز اشاره داشت که بر خلاف تصور اهالی فوتبال، این بازیکن نه به خواست فتح الله زاده بلکه با درخواست رسمی امیر قلعه نویی به استقلال آمده است، موضوعی که شاید اطرافیان امیر قلعه نویی چندان تمایلی به رسانه ای شدن آن نداشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها