پس از شکست برانشوآیگ مقابل هرتابرلین

داوری: ما جنگنده بودیم اما هرتا گل زد

سایت اتحادیه فوتبال آلمان مطرح کرد

داوری در مسیر ثبات برای ایران و اینتراخت برانشوایگ

یک پایگاه خبری عنوان کرد دانیل داوری بازی‌های بدون افت و خیزی برای اینتراخت برانشوایگ و تیم ملی ایران انجام می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۲۸۲۸
داوری در مسیر ثبات برای ایران و اینتراخت برانشوایگ

سایت اتحادیه فوتبال آلمان در گزارشی عملکرد سنگربان ایرانی برانشوایگی‌ها را مورد ارزیابی قرارداده است. این رسانه نوشت در شرایطی که برانشوایگ تابستان گذشته پس از 30 سال دوری توانست به دسته اول بوندس‌لیگا بازگردد، داوری به عنوان یکی از دو دروازه‌بان مطرح این تیم سنتی ژرمن‌ها وارد چالش تازه‌ای شد.

*داوری در شهری دانشگاهی رشد کرد

در این گزارش ابتدا عنوان شده داوری پس از آنکه توانست در تیم باشگاهی خود نقش با ثباتی بگیرد، امکان راهیابی به تیم ملی ایران را نیز به دست آورد و تقریبا به دروازه‌بانی ثابت برای ایران تبدیل شد.

داوری که فرزند پدری ایرانی و مادری لهستانی است، ‌در شهر دانشگاهی هسن رشد کرد و در تیم‌های ابتدایی خود به عنوان مهاجم بازی کرد تا اینکه به دستکش دروازه‌بانی به دست کرد و به عنوان گلر به فعالیت خود ادامه داد.

*پیراهن تیم ملی

در ادامه این گزارش عنوان شد داوری در راه مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرد و در دروازه‌ ایستاد. او ابتدا مقابل تایلند اولین بازی ملی خود را تجربه کرد و بعد در جدال با لبنان که منجر به برد 4 بر یک در بیروت شد، اولین گلش را به عنوان دروازه‌بان تیم ملی به دست آورد.

*داوری: روی تیم کاملا تمرکز می‌کنیم

در بخش پایانی این گزارش در ارتباط با برانشوایگ و جایگاه این تیم در جدول از دروازه‌بان 25 ساله نقل قول شده است. داوری گفت: فکر می‌کنم هر شخصی قادر است جایگاه برانشوایگ را در جدول بخواند. اما این چیزی نیست که ذهن ما را به خود مشغول کند. بلکه روی تیم تمرکز کامل داریم.

به گزارش فارس؛ او در ارتباط با نقش خودش در موفقیت‌های احتمالی آینده تیم عنوان کرد: من بر اساس این فلسفه که به بهترین توانم برسم و از تمام قابلیت‌های جسمانی‌ام بهره گیرم، مطمئنا مزد زحمات را خواهم گرفت. شک نکنید این نکته اساس جمع‌آ‌وری امتیازات در خلال فصل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها