تخریب قلعه نویی توسط لاوره و رمزگشایی از موضع گیری اخیر آبی پوشان

بازیکن محبوب استقلال متهم ردیف اول شد!

موضع گیری هماهنگ مسئولان و مربیان استقلال علیه "یک شخص خاص" سبب شده که حالا این پرسش مطرح شود که چه کسی به لاوره خط داده تا علیه قلعه نویی مصاحبه کند؟!
کد خبر: ۶۲۱۹۵۲
بازیکن محبوب استقلال متهم ردیف اول شد!

به گزارش جام جم ورزشی، این روزها مصاحبه لاوره علیه قلعه نویی، توجه باشگاه استقلال تهران را به خود جلب کرده تا جایی که عده ای در این باشگاه معتقدند گفت و گوی تازه هافبک صرب به سفارش فردی بوده که رابطه خوبی با سرمربی تیمشان نداشته و قصد داشته از این طریق اعتبار قلعه نویی را نزد هواداران استقلال زیر سئوال ببرد.
این شائبه زمانی قوت می گیرد که امیر قلعه نویی هم در مصاحبه ای عنوان می کند که صحبت های لاوره مشکوک بوده است. از سوی دیگر پورحیدری مدیرفنی استقلال نیز در گفت و گویی به حمایت از سرمربی آبی پوشان می پردازد و می گوید: "یک نفر متن فارسی را به لاوره داده تا او علیه قلعه‌نویی صحبت کند."
اما این پایان ماجراها نبود؛ ستار همدانی دستیار امیر قلعه نویی پا را فراتر گذاشته و به موضوع تازه تری اشاره کرده است: "قطعا یک نفر به هافبک صربستانی استقلال خط داده وگرنه او از کجا مجیدی را می شناخته که گفته کاپیتان سابق استقلال محبوبیت زیادی در این تیم داشته است."
حالا پرسشی که مطرح می شود این است که آن یک نفر که استقلالی ها به صورت کاملا هماهنگ انگشت اشاره خود را به سمت او نشانه رفته اند، چه کسی است؟!
تا به این لحظه مسئولان باشگاه استقلال تهران با سیاست خاصی از پاسخ دادن به این پرسش مهم طفره رفتنه اند اما کدهای آنها نشان می دهد که این فرد بازیکن سابق آبی پوشان بوده و حالا نیز جایی در این تیم ندارد. این بازیکن در یک مقطع زمانی با امیر قلعه نویی به مشکل خورد اما در نهایت صلح میان آنها جاری شد.
شاید در روزهای آینده مسئولان استقلال تغییر رویه دهند و صراحتا نام این بازیکن محبوب را به زبان بیاورند اما تا به امروز ترجیح داده اند تمام بازی هایشان در پشت پرده باشد.
لازم به یادآوری است که لاوره در مصاحبه خود با یکی از نشریات کشورش گفته بود که قلعه نویی قدرت زیادی در استقلال داشته وبرخی اوقات تصور می کرد که باید برای بازی کردن در این تیم به او پول بدهد!
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
با سلام اولا آقای قلعه نویی به اندازه كافی پیش ما استقلالیها بی ارزش شدن لطفا دیگه دنبال خراب كردن فرهاد نباشن كه همین چند هزار نفرم نمیان استادیوم

نیازمندی ها