حاشیه دیدار پرسپولیس و میلان

باز هم سر و کله نیکی کریمی پیدا شد!

پیشکسوتان پرسپولیس 1 ستارگان میلان3

شکست خاطره انگیز سرخپوشان در روز خداحافظی مهدوی کیا

مسابقه خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال به زیباترین شکل ممکن برگزار شد و با برتری قرمز و مشکی پوشان میلان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۲۰۲۸۳
شکست خاطره انگیز سرخپوشان در روز خداحافظی مهدوی کیا

به گزارش چام چم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  دیدار دوستانه و خیرخواهانه ستارگان پرسپولیس و میلان از ساعت 15:08 امروز  در حضور 65 هزار تماشاگر مشتاق ورزشگاه آزادی برگزار شد که بازی با نتیجه سه بر یک به سود میلان به پایان رسید.

دانیل ماسارو در شرایط تک به تک در دقیقه 1 ، کریستین لانتیونیتی در دقیقه 50  با یک ضربه سر روی کرنر ارسالی و استفانو ارانیو  در دقیقه 66 با یک ضربه چیپ گل های میلان را به ثمر رساندند.

علیرضا امامی فر نیز در دقیقه 26 با یک شوت از نزدیکی خط محوطه جریمه روی پاس زیبا و پشت پای ناصر محمدخانی تک گل پیشکسوتان پرسپولیس را وارد دروازه حریف پرآوازه ایتالیایی کرد.

در دقیقه 32 بازی مهدی مهدوی‌کیا به جای فرشاد پیوس به میدان آمد و پیراهن شماره 17 را دوباره از پیوس گرفت  و محمد پنجعلی نیز در حرکتی زیبا با اصرار بازوبند کاپیتانی را به مهدوی‌کیا داد تا مهدی در روز خداحافظی اش کاپیتان بزرگان پرسپولیس باشد.

در آغاز نیمه دوم ترکیب پرسپولیس تغییرات زیادی داشت و بازیکنان تازه تری به میدان آمدند تا فرصت برای حضور در این مسابقه را پیدا کنند. در دقایق پایانی بازی علی انصاریان و پایان رافت در دهانه دروازه دو موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند.

مسعود مرادی داور بین المللی سابق کشورمان داور مسابقه بود که در این بازی به محمد پنجعلی از پرسپولیس و کریستین لانیتونیتی از میلان کارت زرد نشان داد.

این بازی تاریخی به بهانه خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال برگزار شد و پرسپولیسی ها قصد داشتند با برگزاری آن خاطره تلخ خداحافظی در فینال جام حذفی را از ذهن کاپیتان سابق پرسپولیس پاک کنند که در پایان با حضور ده ها هزار نفری تماشاگران و دور افتخار مهدوی کیا در حضور بسیاری از بزرگان پرسپولیس در آزادی این اتفاق رخ داد.

قرار است بخش قابل توجهی از درآمد این مسابقه به بیماران سرطانی در تهران و میلان و برخی موسسه های خیریه دیگر اهدا شود.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: بهروز سلطانی، پژمان جمشیدی، محمد پنجعلی، کریم باقری، حمید درخشان، رضا شاهرودی( از دقیقه 2 علیرضا امامی‌فر)، مرتضی فنونی‌زاده، فرشاد پیوس( از دقیقه 32 مهدی مهدوی‌کیا)، محسن عاشوری، حمید استیلی و ناصر محمدخانی( از دقیقه 30 مرتضی کرمانی مقدم)

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: وحید قلیچ( از دقیقه 59 نیما نکیسا)، محمد پنجعلی( از دقیقه 58 یونس باهنر)، علی انصاریان، علیرضا امامی‌فر( از دقیقه 69 رحیم یوسفی)، پژمان جمشیدی( از دقیقه 58 مهرداد میناوند)، رضا جباری( از دقیقه 65 پایان رافت)، مهدی مهدوی‌کیا، بهنام ابوالقاسم‌پور، مرتضی کرمانی مقدم( از دقیقه 63 ادموند بزیک)، حسن شیرمحمدی( از دقیقه 75 مجتبی محرمی)، مهدی تارتار ‌

سرمربی: علی پروین

ترکیب آث میلان: سباستین روسی( از دقیقه 46 سیمونه براگیلو)، فرانکو باره‌سی، بوبان( از دقیقه 52 ابراهیم‌با)، کاربونه( از دقیقه 24 کریستین لانتیونیتی) استفانو اودو، آلبرگیو امانی، گتوزو، مالدینی، ماسیمو، ماسارو، دانیل سیمیچ( از دقیقه 56 پانکارو)

سرمربی: فرانکو باره‌سی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها