حاشیه دیدار پرسپولیس-ستارگان میلان

رهبری فرد: کاش دایی و مایلی کهن هم می آمدند

بهروز رهبری فرد بابت برگزاری دیدار پرسپولیس و ستارگان میلان خیلی خوشحال است. او این دیدار را بهترین حرکت از سوی باشگاه می داند.
کد خبر: ۶۱۹۸۷۴
رهبری فرد: کاش دایی و مایلی کهن هم می آمدند

سایت جام جم ورزشی- بهروز رهبری فرد می گوید برخی از پیشکسوتان با یکدیگر مشکل دارند اما بدون توجه به این مشکلات سر تمرینات با یکدیگر شوخی می کنند. خلاصه گفت و گوی اخیر وی در ادامه آمده است:

*روز اول که با پیشکسوتان تمرین کردم درد پایم بیشتر شد. با دکتر زرینه صحبت کردم و گفت می‌توانی با آمپول بازی کنی اما مصدومیتت بیشتر می‌شود، به خاطر همین کمی ترسیدم.

*بعضی از دوستان نمی‌خواستند به تمرین بیایند اما آمدند! همین الان هم بعضی‌ها با رویانیان، دایی یا باشگاه پرسپولیس مشکل دارند اما به تمرین آمدند تا کنار یکدیگر باشند، واقعاً حس قشنگی است.

*بعد از بازی پنج‌شنبه همه ما به خانه می‌رویم اما با صحبتی که با علی پروین داشتم، پیشنهاد دادم همین تیم هفته‌ای یکی، دو بار تمرین کند و ماهی یک بار بازی دوستانه‌ با پیشکسوتان دیگر تیم‌ها انجام دهیم.

* کاش مایلی‌کهن و دایی هم به تمرین می‌آمدند تا خیلی از کدورت‌ها حل شود. خیلی‌ها با هم مشکل دارند اما سر تمرین یکدیگر را صدا می‌زنند و با هم شوخی می‌کنند.

*مهدی هاشمی نسب می‌گفت اگر هر کسی غیر از پروین به او زنگ می‌زد حتی با 100 میلیون هم به تمرین نمی‌آمد. خیلی‌ها به خاطر پروین آمدند.

*به نظر من این مسابقه بازی خداحافظی خیلی‌هاست، امثال پیوس، عاشوری، کرمانی مقدم و ... که غریبانه رفتند. من خواهش می‌کنم  نگویید این بازی فقط برای تجلیل از  مهدوی‌کیاست چون اگر به این موضوع تاکید کنیم بقیه ناراحت می‌شوند و کدورت به وجود می‌آید.

*امثال مالدینی از نظر بدنی بسیار آماده هستند، ندید این موضوع را می‌گویم که از نظر بدنی آنها به ما می‌چربند اما در مجموع زمانی همه ما از تلویزیون بازی میلانی‌ها را می‌دیدم اما حالا می‌خواهیم مقابل آنها بازی کنیم.

*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید میر محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
۰
۰
كار قشنگی بود دست دست اندر كاران درد نكنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها