سریال «روز رفتن» که در 40 قسمت به تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده و کارگردانی جواد افشار ساخته شده و تولید سال 1385 است، از پنجشنبه در شبکه تماشا به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۶۱۹۶۶۵

به گزارش روابط‌عمومی شبکه تماشا، «روز رفتن» که ابتدا نامش «روزی که خواهیم مرد» بود، با مشارکت نیروی انتظامی در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تولید شده است. در این سریال دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، فقیهه سلطانی، رضا فیض‌نوروزی، مریم بوبانی، بیوک میرزایی، حسن شکوهی، حسین خانی‌بیک، محسن قاضی‌مرادی، آتش تقی‌پور، مهرداد ضیایی، سیدعلی صالحی، لیلا بلوکات، مریم کاویانی، نیلوفر محمودی، عزیز هنرآموز، ژاله علو، سیدمحمدحسین حسین‌زاده، مریم‌السادات سیدزاده، محمدرضا نوروزی، مجید عبدالعظیمی، هوشنگ دیبائیان، ابراهیم آبادی و مهسا مهجور از بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال درباره روحانی جوانی به نام رحیم است که ماهی یک بار برای انجام کار خیر، در گورستان شهر اموات را غسل می‌دهد.

او در یکی از این روزها متوجه شباهت عجیب و غریب یکی از مرده‌ها با خودش می‌شود. از اینجا به بعد پای پلیس به قصه باز می‌شود و بعد از انجام تحقیقات معلوم می‌شود این مرده که نامش کریم است، برادر دوقلوی خود اوست و شاه‌کلید حل چند معمای پلیسی خیلی بزرگ بوده که متاسفانه قبل از دادن اطلاعات کافی به قتل رسیده است. همین ماجرا بهانه‌ای است برای این که رحیم با مشورت یک عالم روحانی و تعیین شرط و شروط، به جای کریم وارد قصه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها