روحانی در دیدار با خانواده شهیدان هسته‌ای:

آنچه به دست آمد، حاصل تلاش ملت، دانشمندان و شهداست

رییس‌جمهور در دیدار با خانواده شهیدان هسته‌ای کشورمان خاطر نشان کرد: آنچه که امروز به دست آمده، حاصل تلاش آحاد ملت ایران، دانشمندان، دلسوزان، شهدای گرانقدر هسته‌ای و آشنایان به منطق نظام و بواسطه حمایت‌های مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۶۱۸۷۰۶
آنچه به دست آمد، حاصل تلاش ملت، دانشمندان و شهداست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه این راه، ادامه راه شهیدان بوده و مطمئناً پس از این نیز ادامه خواهد داشت، گفت: آثار و دستاوردهای شهیدان شما جاودان خواهد ماند، چرا که شهیدان شما همانگونه که خداوند نیز در قرآن فرموده زنده و جاودان هستند.

وی با بیان اینکه شهدای هسته‌ای در دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای زحمات زیادی کشیده و تلاش‌های شبانه روزی داشته‌اند، تصریح کرد: این اقدام در حقیقت از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده و همه کسانی که در این راه زحمت کشیده‌اند می‌دانند که کاری بسیار مشکل بوده است؛ اما تلاش و زحمات شبانه‌روزی شهدای هسته‌ای سرمایه بزرگی برای کشور بود و ما تلاش این عزیزان را قدر می‌نهیم.

رییس‌جمهور تأکید کرد: امروز به واسطه خون شهدا و پشتیبانی ملت ایران، دنیا چه بخواهد و چه نخواهد، این مسیر تا آن قله‌ای که مد نظر شهیدان هسته‌ای بوده، به حول و قوه الهی ادامه خواهد یافت.

دکتر روحانی یادآور شد: بنده شک ندارم امروز ارواح مطهر شهدای هسته‌ای در شادی ملت ایران سهیم هستند چرا که اگر زحمات آنها نبود ما امروز نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم و تمام تلاش‌ها و موفقیت‌های ما به پشتیبانی خون آن عزیزان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها