مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه به عنوان یکی از الزامات کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا، بازی دوستانه ستارگان میلان و پرسپولیس را فرصت و تمرین مناسبی برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی دانست.
کد خبر: ۶۱۶۴۵۹

حمید استیلی ، از دست‌اندرکاران اصلی برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس در روز پنجشنبه هفتم آذرماه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: این بازی را نباید فقط یک بازی دوستانه و خیریه ببینیم. این بازی می‌تواند شروع اتفاقات برای دو باشگاه و فوتبال ایران باشد و زمینه‌ای برای ارتباط بیشتر با فوتبال ایتالیا و دوستی دو ملت باشد که منافع آن، هم به تیم‌های ملی و هم به خارج از فضای ورزش کشیده شود. البته این مهم منوط به آن است که مردم و هواداران از این بازی استقبال خوبی داشته باشند. وی در این باره افزود: چنین رویدادهایی برای فوتبال ایران کم روی می‌دهد و تنها استقبال مردم، بخش‌‎های مختلف و اسپانسرها می‌تواند باعث استمرار این حرکت بشود. ما می‌خواهیم میزبانی جام ملت‌ها را در اختیار بگیریم و این رویدادها فرصتی است تا قدرت مدیریتی، تدارکاتی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کل کشور و نه‌تنها فوتبال را به رخ آسیا و همه دنیا بکشیم، از الزامات میزبانی جام ملت‌های آسیا، حضور امن بانوان در ورزشگاه‌هاست. در این دیدار که بازتاب بین‌المللی دارد و هیجان‌های کاذب و غیرقابل مهار را ندارد، فرصت خوبی است تا حضور خانواده‌ها در ورزشگاه را تمرین کنیم، هم به پر شدن ورزشگاه کمک کرده‌ایم و هم معایب کار خودمان را پیدا می‌کنیم.

آریگو ساچی نمی‌آید

اما سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا و میلان و از تئوریسین‌های بزرگ فوتبال ایتالیا، با وجود اصرار مسئولان باشگاه پرسپولیس از حضور در ایران برای بازی مقابل ستارگان عذرخواهی کرد. با توجه به برگزاری تورنمنتی چهارجانبه در ایتالیا و پست جدید ساچی مبنی بر انتخاب نخبه‌های جوانان در میلان، از حضور در ایران عذرخواهی و اعلام کرد بزودی و در آینده‌ای نزدیک برای برگزاری یک همایش به ایران سفر خواهد کرد.

رضایی رفت، پرسپولیس چشم انتظار

تازه‌ترین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس حاکی است غلامرضا رضایی رسما قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده است تا به تیم سابقش، فولاد خوزستان برگردد. این در حالی است که تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای جذب رضا نوروزی از نفت تهران و محسن مسلمان از ذوب‌آهن اصفهان همچنان ادامه دارد و پرسپولیسی‌ها هنوز از جذب این دو بازیکن از طریق معاوضه با بازیکنانی چون رضا محمدی، میلاد غریبی، هادی نوروزی، محمدرضا خانزاده و مارکو سپانوویچ ناامید نشده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها