از شکایت از علی کریمی خبر ندارم

رویانیان: اعاده دادرسی خواهیم کرد

محمد رویانیان می گوید باشگاه پرسپولیس رای کمیته استیناف را نمی پذیرد و اعاده دادرسی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۵۳۱۶
رویانیان: اعاده دادرسی خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا، درباره تایید رای کمیته انصباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی کمیته استیناف اظهار کرد: ما به هیچ وجه این رای را قبول نداریم. اگر مطمئن بودیم که در این رای حق ما رعایت شده با تمام تواضع آن را قبول می کردیم اما اینگونه نیست.

او ادامه داد: ما حتما نسبت به رای کمیته استیناف اعاده دادرسی می کنیم. از رئیس فدراسیون فوتبال هم می خواهم که به طور جدی به این موضوع رسیدگی کند. اگر فقط یک بار فیلم را بازبینی کمی کردند متوجه می شدند که تماشاگران چه تیمی فحاشی کرده اند.

رویانیان با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس از حرکات خلاف و ناهنجار به شدت متنفر است، گفت: تنفر ما وقتی بیشتر می شود که این حرکت از سوی افرادی که خودشان صادرکننده رای هستند سر بزند. با این رای آدم هم متاثر و هم متنفر می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این صحبت صالحی رئیس کمیته استیناف که استعفای رویانیان در مواجهه با این رای به نوعی ایجاد اغتشاش است به ایسنا، گفت: آقای صالحی مطمئن باشد که ما رای عادلانه کمیته استیناف را می پذیریم اما ظلم روشن و عینی که در حق پرسپولیس شده است را قبول نداریم. رفتار هواداران ما نسبت هواداران آن تیم هایی که از با کسر امتیاز مواجه شده اند اصلا قابل مقایسه نبود. تماشاگران پرسپولیس 85 دقیقه خویشتن‌داری کردند در حالی که هواداران تیم رقیب 90 دقیقه فحاشی کردند. چطور است که هیچ برخوردی با آنها نمی شود؟ اما از ما امتیاز کسر کرده اند که در واقع محروم کردن هواداران ماست.

او گفت: ما با آن تعداد انگشت شمار هوادارنما هم قطعا برخورد می کنیم. اما رای کمیته استیناف را نمی پذیریم. حداقل از این کمیته انتظار رعایت انصاف و عدالت را داشتیم. ما تا آخر این پرونده را پیگیری می کنیم تا حقی از پرسپولیس ضایع نشود.

رویانیان همچنین درباره خبر شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی گفت: اینکه ایشان تخریبی صحبت کرده و حق شکایت برای ما محفوظ است بماند اما من خبری از این شکایت ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها